Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Obróbka pliku na ploter

wojacek - 26 Czerwiec 2017, 09:16
Temat postu: Obróbka pliku na ploter
Witam!
Jestem laikiem w corelu i mam następująca prośbę. Chcę wyciąć na ploterze puzzle jak w załączniku, niestety linie są oddalone od siebie. Jak zrobić z dwóch lini jedną wspólną do cięcia na ploterze?

restauro - 26 Czerwiec 2017, 09:32

Masz tam dużo bałaganu. Niepozamykane krzywe ,podwójne elementy i sam już nie wiem do końca co .Prawidłowo każdy element powinien dać się wypełnić innym kolorem .
wojacek - 26 Czerwiec 2017, 10:00

Z tym bałąganem się zgadza poprostu robiłem to jpg. Teraz każdy element ma swój kolor
restauro - 26 Czerwiec 2017, 10:38

Miej więcej tak. Nie wiem co tam nabałaganiłeś ,nie mam teraz czasu dochodzić .Jeśli chcesz mieć większe odstępy miedzy elementami dodaj kontur ,ustaw odpowiednią grubość ,przekształć kontur w obiekt .
wojacek - 26 Czerwiec 2017, 10:43

A możesz podpowiedzieć jak to zrobiłeś?
restauro - 26 Czerwiec 2017, 11:01

Najlepiej skorzystaj z Jigsaw Puzzle Creator , przez jakiś czas jest darmowy
https://www.oberonplace.c...igsaw/index.htm

wojacek - 26 Czerwiec 2017, 11:06

Dziękuję za podpowiedź robię próby
restauro - 26 Czerwiec 2017, 11:16

Powodzenia.
Rikow11 - 7 Lipiec 2017, 14:59
Temat postu: połączenie dwóch obiektów
witam
jestem początkujący, mam pytanie, jak połączyć dwa obiekty aby były tak scalone i tworzyły jeden, inny obiekt?,
w załączeniu jpg. a ja mam to zrobić wektorowo.
posiadam corel draw 11
pozdrawiam

wojacek - 7 Lipiec 2017, 15:12

Ja bym to zrobił następująco. Robię 2 prowadnice pionowa i poziomą, na ich przecięciu umieszczam środek koła (włącz przyciąganie do prowadnic), następnie narzędziem nóź zaznaczam miejsca przecięcia poziomej prowadnicy z kołem, potem Ctrl+K i mam 2 połówki koła, dorysowuję brakujący prostokąt i (rozmieszczenie/kształtowanie/spawaj)