|
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
 |
Hyde Park - Problem z działaniem Inkscape w wersji 0.92.1-1
restauro - 11 Styczeń 2018, 10:21 Temat postu: Problem z działaniem Inkscape w wersji 0.92.1-1 Najnowsza wersja programu Inkscape-0.92.1-1 w moim komputerze ( win10 z AMD ) nie działa zainstalowana na czysto .
Instaluje się wprawdzie bezproblemowo , nie chce się jednak uruchomić .
Próbowałem róznych sztuczek z czyszczeniem systemu włącznie .Dopiero zainstalowanie jako aktualizacji , bez usuwania starszej wersji rozwiązało problem .
Shame - 12 Styczeń 2018, 22:59
restauro, a jesteś absolutnie pewien, że się nie uruchamia? Bo ja miałem taki motyw z InkScapem, że jak kliknąłem na niego, żeby odpalić, to... Nic się nie działo. Czekam chwilę, czekam drugą. Odpalam Menedżera Zadań, żeby zobaczyć, czy w ogóle wgrał się w pamięć, ale go nie ma. Odpalam przeglądarkę, żeby poszukać wskazówek z tym związanych, a tu nagle, po jakichś 5 minutach, InkScape się odpala i chodzi bez problemu. Powtórzyłem procedurę odpalania czyli kliknięcie i czekanie. I znów odpalił się po jakimś czasie. Nie wiem, dlaczego tak było, nie dowiedziałem się, bo nadal tak mam. Używam go tak sporadycznie, że nawet mi to nie przeszkadza.
restauro - 13 Styczeń 2018, 09:39
Shame napisał/a: | jesteś absolutnie pewien |
Tak , testowałem ostatnie trzy wersje . Również rzadko używam ten program ,niemniej wykurzające jest jeśli akurat potrzebujesz ,a nie działa .
|
|