|
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
|
CorelDRAW - grafika wektorowa - Problem z jakością
Waldemar - 12 Luty 2018, 11:44 Temat postu: Problem z jakością Witam serdecznie,
Jestem początkującym użytkownikiem Corela i mam taki problem, zapewne dla wielu z Państwa może się to wydawać proste, ale chciałem dopytać, a mianowicie, stworzyłem grafikę (parametry początkowe: format A4, kolor CMYK, 300 dpi) którą chciałem umieścić na koszulce i zapisałem jako jpeg. Na stronie internetowej pewnego sklepu, wygenerowałem wygląd koszulki z moją grafiką, ale niestety widoczne są "piksele" (wymagany format plików to jpeg, png lub tiff). W związku z tym mam pytanie, w jaki sposób zapisywać w tych formatach, aby nie było tego efektu, czy ewentualnie tworzyć na dużo większych formatach, aby po zmniejszeniu nie było takich niedoskonałości (na koszulkę można wrzucić grafikę wielkości formatu A4).
Ewentualnie gdzie mógłbym znaleźć coś w tym temacie (literatura, internet).
Pozdrawiam
Waldemar
restauro - 12 Luty 2018, 12:12
Najlepszy z tych rozszerzeń jest PNG .Jakie dokładnie parametry podają na stronie ,prawdopodobnie jest również ograniczenie wagi pliku?
Jesli upierasz się przy jpg , możesz w ustawieniach zapisu zmienić na jak najmniejszą procentowo stratę podczas kompresji .
N0carz - 12 Luty 2018, 12:45
Waldemar napisał/a: | Na stronie internetowej pewnego sklepu, wygenerowałem wygląd koszulki z moją grafiką, ale niestety widoczne są "piksele" |
Piexele mogły powstać dlatego, że te grafiki podglądów są dość mocno skompresowane.