Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

CorelDRAW - grafika wektorowa - Jestem zielony - pomocy!

lewandowski1993 - 6 Maj 2019, 23:40
Temat postu: Jestem zielony - pomocy!
Słuchajcie bardzo głupia sprawa, ale jestem początkowy, mam Corela Home&Student 2018 i przy zapisywaniu projektu w PDF wyskakują mi na rogach takie czerwone narożniki (jak w załączniku) i nie potrafię ich wyłączyć, a jest mi pilnie potrzebna wiedza jak sie tego cholerstwa pozbyć. Wiem, że dla 99,9% z Was to tak żałosne i banalne, że nawet nie będzie Wam sie chciało odpowiedzieć, niemniej proszę! Pomóżcie :)
gonia - 7 Maj 2019, 08:48
Temat postu: Re: Jestem zielony - pomocy!
Sprawdź swoje ustawienia przy eksporcie do pdf-a (ustawienia drukarskie), może masz zaznaczone pasery
restauro - 7 Maj 2019, 08:52

Corela Home&Student 2018 nie ma ustawień drukarskich .

Dołącz plik

gonia - 7 Maj 2019, 09:19

restauro napisał/a:

Dołącz plik

A to sorry, ja mam starą x5 :oops:

restauro - 7 Maj 2019, 09:33

Raczej Corel Powinien sie rumienić ,ze nie udostepnia do nauki wszystkich opcji programu .
gonia - 7 Maj 2019, 09:41

restauro napisał/a:
Raczej Corel Powinien sie rumienić ,ze nie udostepnia do nauki wszystkich opcji programu .

A to może stąd te czerwone narożniki :mrgreen:

lewandowski1993 - 7 Maj 2019, 12:58

restauro napisał/a:

Dołącz plik

Plik jest dołączony :D
I zastanawiam się jak te rogi usunąć, a nie zapisywałem jako.. tylko publikowałem w PDF

restauro - 7 Maj 2019, 13:00

To może być wszystko ,najprawdopodobniej jaiś przypadkowe ustawienie ,bez oryginalnego pliku raczej nie dojdziemy co to jest .

Jeśli Ci to przeszkadza ,spróbuj z wcisnietym klawiszem F8 uruchomić program CorelDraw (powrót do ustawień fabrycznych )

restauro - 7 Maj 2019, 13:03

lewandowski1993 napisał/a:
Plik jest dołączony :D

To musi być oryginalny plik pdf ,dołączyłeś jakąś bitmapę .

lewandowski1993 - 7 Maj 2019, 13:12