Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

CorelDRAW - grafika wektorowa - opracowanie obrazka jako krzywe - corel 9

dominika1516 - 17 Maj 2026, 17:25
Temat postu: opracowanie obrazka jako krzywe - corel 9
dzień dobry, potrzebuje Państwa pomocy ponieważ sama nie wiem co zrobić. potrzebuje opracować załącznik (haft kaszubski) jako krzywe. próbuje pomoc Tacie- należy wspomnieć, ze pracuje on na Corel 9. niestety jestem totalnym laikiem w tej kwestii- zawsze pobierałam grafikę, otwierałam ja w Corel 9 poprzez importuj a nastepnie opracowywałam przez mapy bitowe. tutaj niestety poległam.
wzór ten potrzebujemy opracować a później zapisać w formacie .EPS aby moc wyciąć na ploterze SUMMA. czy istnieje możliwość, aby pokierowali mnie Państwo jak poprawnie opracować ten obrazek, aby moc go przesłać do plotera? bardzo dziękuje za każdą wskazówkę.

lajosz - 17 Maj 2026, 19:05

dominika1516 napisał/a:
potrzebuje opracować załącznik (haft kaszubski) jako krzywe.epnie opracowywałam przez mapy bitowe. tutaj niestety poległam.

Mógłbym przysiąc, że ten obrazek pierwotnie BYŁ W KRZYWYCH.

dominika1516 napisał/a:
wzór ten potrzebujemy opracować a później zapisać w formacie .EPS aby moc wyciąć na ploterze SUMMA. czy istnieje możliwość, aby pokierowali mnie Państwo jak poprawnie opracować ten obrazek, aby moc go przesłać do plotera? bardzo dziękuje za każdą wskazówkę.

Każdy ploter ma inne ustawienia / warstwy i ich kolory oraz format w jakim przyjmuje pliki. więc ... ciężko będzie zgadywać jak jest w przypadku plotera SUMMA.

Oczywiście jeśli ktoś ma taki akurat ploter, to pewnie mógłby pomóc, ale .... ciężko to widzę.

Mimo wszystko ... w załączniku EPS ... może się do czegoś przyda.

dominika1516 - 18 Maj 2026, 09:21

dziekuje Panu bardzo, jeszcze chcialam dopytac- zapisalam sobie plik w corelu 9- .CDR.