Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Moje prace - Pentax GOLD

timex - 5 Czerwiec 2008, 14:15
Temat postu: Pentax GOLD
ver exclusiv
JarekDRAW - 5 Czerwiec 2008, 15:28

No PENTAX jest wypasiony :-)
timex - 5 Czerwiec 2008, 15:41

Jeszcze ciepły, rano robiony :)
timex - 6 Czerwiec 2008, 14:50

wrzucony cdr do klpartów/technologia
Robis - 20 Lipiec 2008, 23:54
Temat postu: WOW!
Po prostu bajeczny!
Jak oglądam takie prace to z jednej strony jestem zachwycony, z drugiej jestem załamany. Co prawda jestem początkujący ale nie wyobrażam sobie, że mógłbym stworzyć coś takiego. Z resztą wszystkie prace na tym forum są dla mnie chyba nieosiągalne ehh. No ale cóż, pozostało mi tylko uczyć się wytrwale. Pozdrawiam!

tadzior - 27 Marzec 2009, 14:07

...
tadzior - 27 Marzec 2009, 14:15

...
gleba - 27 Marzec 2009, 20:17

Pentax został usunięty bardzo przepraszam autora za wykozystanie tego dzieła na mojej stronie. Faktycznie robiąć stronę na zaliczenie do szkoły powinnam spytac o zgodę. Spytałam jarka draw i stwierdził ze skoro jest ogólnie dostepny to mogę.
Pozostaje jednak problem natury formalnej, uważam że każdy kto wstawia jakiekolwiek swoje prace powinien zastrzec sobie prawa autorskie. Jestem święcie przekonana ,że wiele prac które są zamieszczane na tym forum są przetwarzane w różnoraki sposób.
Dlatego mam prożbę do admina o wyrażenie swojej opinii.
Mam nadzieję że kolega timex mi wybaczy

tadzior - 27 Marzec 2009, 22:10

...
JarekDRAW - 28 Marzec 2009, 08:14

tadzior napisał/a:
- to jakby mówić: pomorduję sobie troszkę ... bo przecież np. Hitler, Stalin i paru innych, mordowali więcej...


Widzę że uraz Oświęcimski pozostaje na długo w ludziach.
Szkoda że Timex potrzebuje adwokata , a nie ma sam nic do powiedzenia,
timex napisał/a:
wrzucony cdr do klpartów/technologia

i dlatego został użyty.
Gleba przeprosiła, aparat usunęła, i po raz kolejny uważam że adwokata to w sądzie należy używać .