| |
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
 |
CorelDRAW - grafika wektorowa - zobacz czy dasz rady plis
ja - 12 Sierpień 2008, 00:57 Temat postu: zobacz czy dasz rady plis Witam mam taka sprawkę czy pomoże mi ktoś lub zaprezentuje jak można zrobić w corelu lub CS2v np.recepty naklejki na kartony itp. a mianowicie od poniedziałku zaczynam prac w drukarnia-kartoniarnia i jestem początkującym a na rozmowie dowiedziałem się że min. takie fikołki będę zapodawał dzięki i pozdrawiam jak coś też mogę pomóc pzdr
JarekDRAW - 12 Sierpień 2008, 06:03
Witam, czy ja dobrze rozumiem, że będziesz się zajmował tam grafiką nie mając żadnego doświadczenia ?
Przeszukaj dobrze forum było już nie raz o tego typu rzeczach, szczególnie zapoznaj się z krzywymi beziera bo to podstawa tego programu.
No i uznanie za odwagę
Pozdrawiam
ja - 12 Sierpień 2008, 09:47
| JarekDRAW napisał/a: | Witam, czy ja dobrze rozumiem, że będziesz się zajmował tam grafiką nie mając żadnego doświadczenia ?
Przeszukaj dobrze forum było już nie raz o tego typu rzeczach, szczególnie zapoznaj się z krzywymi beziera bo to podstawa tego programu.
No i uznanie za odwagę
Pozdrawiam |
tak i do tego jestem niepełnosprawny a ta drukarnia to zakład pracy chronionej ale jakieś tam mam wiadomości i pewne rzeczy potrafię wytworzyć na tych programach tylko chodzi mi czy ktoś robił takie cuda i czy by mógł by je zaprezentować
geno - 12 Sierpień 2008, 15:33
Witam.
W domu mam tylko takie starocia.
Pozdrawiam.
1cm - 12 Sierpień 2008, 21:26
niestety mój corel podobnie pewnie jak Twój nie ma przycisku 'rób naklejkę' ;)
a na poważnie to w sieci roi się od przykładów/szablonów/templatek do obu wymienionych przez Ciebie programów, że o opisach i przykładach dostępnych w tym serwisie nie wspomnę. Jest gdzie się inspirować.
Może jakbyś bardziej szczegółowo opisał czynność/procedurę z którą masz problem łatwiej by było pomóc.
pzdr.
ja - 12 Sierpień 2008, 22:49