Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Tutoriale - UserBar

maciek.st - 17 Styczeń 2007, 22:29
Temat postu: UserBar
© by Mefju


OdO - 18 Styczeń 2007, 10:14

Witam jestem bardzo początkującym urzytkownikiem i chce zrobić ten usebar.
1 punkt zrobiłem ale nie rozumiem o co chodzi z tym "kreskowaniem" jak to zrobić?? Chyba nie recznie bo zajeło by to sporo czasu.. proszę o odpowiedz
Aha i jak zrobić tak żeby linia (ta mała) którą narysuje żeby koło niej nie pojawiały sie inne pixele tylko tak jak na przykładzie były to poprostu kwadraciki bo u mnie pojawiają sie inne i linia robi sie za gruba.

Gość - 18 Styczeń 2007, 10:46

Rysujesz jedną kreskę na obrazku 5x5, duplikujesz i wypełniesz kawałek usebara, pozniej zaznaczasz wszystkie elementy (menu po prawej) i laczysz ze soba (prawy prz. myszki i połącz, iid., aż zakreskujesz (nieprofesjonalne stwierdzenie) caly usebar.

nie umiem tego inaczej wytlumaczyc :-P

maciek.st - 18 Styczeń 2007, 10:48

łoj, ja zapomniał zalogować się :lol:
Gość - 23 Styczeń 2007, 11:20

może to głupio zabrzmi ale : gdzie znajde tą opcje krycie? bo nie moe nigdzie jej znaleść
maciek.st - 23 Styczeń 2007, 15:02

prawy przycisk myszki/wlasciwosci obiektu
ub maker - 17 Marzec 2007, 22:38

lepiej z kreskami zrobic: 5x5px obrazek, potem jakis wzorek a potem edytuj>utwórz wypełnienie z zaznaczenia
kaktus82 - 4 Marzec 2008, 12:47

Choćbym cisnął dwa tygodnie i tak wszystko pójdzie w spodnie.Przepraszam ze tak zacząłem ale poprostu wychodze z siebie.Kombninuje,prubuje i jestem porpostu za cienki.W związku z tym mam gorącą prośbę do uzytkowników tego forum o pomoc w zrobieniu mojego Usebaru.

Jestem piłkarzem amatorskiej druzyny pilki noznej Victoria Gdynia.Chciałbym zrobic taki UserBar z naszego Loga z podpisem VICTORIA GDYNIA PLAYER i VICTORIA GDYNIA FAN.
Czy mogę liczyć na pomoc kogoś z wac Corelowicze?:D

ps.a moze pomysl na nowe logo,ala te tylko bardziej zbajerowane?