Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Kartka świateczna.

kaczor89pce - 24 Listopad 2009, 14:49
Temat postu: Kartka świateczna.
Hey. Mam ogromną prośbę... Jestem totalnie zielony w tych tematach i prosił bym kogos o pomoc przy wykonaniu tego zadania:

wykonac projekt oraz jego wersje elektroniczna, kartki swiatecznej. OCENIE PODLEGA : prawidłowość wykonania rysunku techniką grafiki wektrorowej oraz walory estetyczne pracy(ładnie) boze narodzenie (ink scape).

Byłbym bardzo wdzieczny ;-)

wawel - 24 Listopad 2009, 15:33

a to zadanie do szkoly?
kaczor89pce - 24 Listopad 2009, 15:37

Dokładnie tak.
wawel - 24 Listopad 2009, 16:00

Wobec tego jak to jest ze szkola wymaga czegos czego nie nauczyla, skoro piszesz ze jestes zielony?
Trzeba przygotowac projekt na kartce i nast. wersje elektroniczna tego czyli wersje w wektorach, uzywajac do tego krzywych....temat dosc szeroki...najlepiej bedzie zobaczyc jak mozna cos stworzyc, narysowac np: tu na tym filmie.
http://www.youtube.com/watch?v=6We68VSkoLU
i tu
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Mozna tez przegladnac inne tutoriale na tej stronie w razie potrzeby.
Tym sposobem mozna narysowac elementy skladowe kartki swiatecznej.
Zaczac projekt mozna od ustawienia formatu strony np: A6 (plik -> wlasnosci dokumentu i tam)
Do tego mozna dodac jakis napis tematycznie zwiazany ze Swietami.
pozdr.

GangstaMike - 25 Listopad 2009, 18:59

Cytat:
Wobec tego jak to jest ze szkola wymaga czegos czego nie nauczyla, skoro piszesz ze jesteś zielony?

Taaaa :) Chyba raczej powód "zieloności" jest znany. W PSO i WSO jest wyraźnie napisane, że sprawdzeniu ucznia podlegają materiały już przerobione na lekcjach. Jeśli natomiast nie było Cie w szkole to proponuje pogadać z kolegami/koleżankami, którzy lepiej Ci wytłumacza te podstawy na bierzaco.