| |
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
 |
Corel PHOTO-PAINT - Lustrzane odbicie
DzumA - 78 - 25 Styczeń 2010, 21:59 Temat postu: Lustrzane odbicie Jak najszybciej zrobić precyzyjny efekt lustrzanego odbicia na pudełku trójwymiarowym.
wawel - 26 Styczeń 2010, 09:20
Odbij w pionie, odbij w poziomie sie nie sprawdza?
pozdr.
DzumA - 78 - 26 Styczeń 2010, 10:03
nie sprawdza się na bocznej ścianie pudełka.
Ja bawię się w wycinanie przedniej części i bocznej części i dopiero wtedy dopasowywanie każdego z tych elementów - ale to pracochłonne i nie zawsze precyzyjne - tym bardziej że nie mam pomysłu żeby zrobić to w DRAW !
Może ktoś radzi sobie lepiej z tym ?
załączyłem samo pudełko - i proszę o Wasze sugestie.
lechnik - 26 Styczeń 2010, 10:45
| DzumA - 78 napisał/a: | | ... bawię się w wycinanie przedniej części i bocznej części i dopiero wtedy dopasowywanie każdego z tych elementów - ale to pracochłonne i nie zawsze precyzyjne ... . |
niestyty to jedyna mozliwość - z prowadnocami nie jest to takie trudne i pracochłonne
ps z tego co wiem jest taki filtr do photoshopa - kiedys go uzywałem robił bładne cienie i odbiocia
wawel - 26 Styczeń 2010, 10:57
| DzumA - 78 napisał/a: | ...tym bardziej że nie mam pomysłu żeby zrobić to w DRAW !
załączyłem samo pudełko - i proszę o Wasze sugestie. |
Tu wystarczy tez Draw, odbicie lustrzane, ukosowanie, lub perspektywa i mozna cale takie pudelko zrobic z wersji rozlozonej do zlozonej plus te odbicia.
Majac to w Draw, lub w PP odbijajac taka scianke dodajac ukosowanie/znieksztalcanie mozna to zrobic. I nie trwa to dlugo.
pozdr.
DzumA - 78 - 26 Styczeń 2010, 10:59
lechnik / wawel
jeżeli mówisz o COREL DRAW - to powiedz jak transformujesz mapę bitową po wycinaniu - perspektywa nie jest przecież aktywna na mapie bitowej.
Ukosowanie - nie znam tego ??
Powiedzmy że ścianę boczną - ok - po wycięciu dopasuję lustrzanym odbiciem - ale ścianę przednią już nie !!!!!!!!!!!
lechnik - 26 Styczeń 2010, 11:05
| DzumA - 78 napisał/a: | lechnik
jeżeli mówisz o COREL DRAW - to powiedz jak transformujesz mapę bitową po wycinaniu.
Powiedzmy że ścianę boczną - ok - po wycięciu dopasuję lustrzanym odbiciem - ale ścianę przednią już nie !!!!!!!!!!! |
sorki nie miałem na mysli draw tylko PP niestety draw nie potrafi tego ładnie zrobic (o ile wiem) PP tez mam prowadnice jak w nim zrobisz zawsze mozesz do corealka wstawić
wawel - 26 Styczeń 2010, 11:13
| DzumA - 78 napisał/a: |
jeżeli mówisz o COREL DRAW - to powiedz jak transformujesz mapę bitową po wycinaniu - perspektywa nie jest przecież aktywna na mapie bitowej. |
Skad ta mapa bitowa, skoro na bocznych sciankach sa teksty, logo, kod, paskowy itp.
Chyba ze masz takie gotowe pudelko w rastrach.
Tymniemniej aksonometria, czy perspektywa nie dziala? - w filtrach w Draw.
| DzumA - 78 napisał/a: |
Ukosowanie - nie znam tego ?? . |
czyli pochyl, dziala na wektorach jak i na mapach bitowych.
| DzumA - 78 napisał/a: |
Powiedzmy że ścianę boczną - ok - po wycięciu dopasuję lustrzanym odbiciem - ale ścianę przednią już nie !!!!!!!!!!! |
jak wyzej, przez pochyl.
Majac tez taki plik w draw mozna latwo sie przelanczac do PP i bardziej zlozone operacje na mapach bitowych zrobic.
DzumA - 78 - 26 Styczeń 2010, 11:19
Ale dla uzupełnienia pudełko mam w formie rastrowej !!!!!!!!!!
OK - poradziłem sobie
zapomniałem o POCHYLANIU - tego mi było trzeba - dzięki wawel
ale i tak jest z tym dużo zabawy żeby idealnie dopasować !!!
wawel - 26 Styczeń 2010, 13:22
CorelDRAW jest b. uniwersalny. Mozna by napisac ksiazke "Ukryte mozliwosci CorelDRAW." o ps elements juz ktos cos takiego napisal. czyli cos dla p. Rolanda
pozdr.
|
|