Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Prośba o pomoc w wykonaniu flag

baros17 - 18 Marzec 2010, 17:11
Temat postu: Prośba o pomoc w wykonaniu flag
Witam jestem laikiem jeśli chodzi o program corel draw mam za zadanie zrobić dwie flagi Namibie oraz Angole będe bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi pomoże w wykonaniu tych rysunków obiecuje że sie odwdzięcze:) Ponizej załaczam te rysunki
restauro - 18 Marzec 2010, 18:39

http://www.seeklogo.com/angola-logo-9035.html

http://www.vectortemplates.com/vector-flags.php

baros17 - 19 Marzec 2010, 11:23

Nie bardzo mi to pomogło czy znalazła by sie jakaś osoba która by mnie poinstruowała w wykonaniu tego rysunku lub wykonała??
lechnik - 19 Marzec 2010, 11:47

baros17 napisał/a:
Nie bardzo mi to pomogło czy znalazła by sie jakaś osoba która by mnie poinstruowała w wykonaniu tego rysunku lub wykonała??

b.dziwne ze ni epomogło ale cóż......

jak lepiej plik cdr to prosze bardzo w ver 9

restauro - 19 Marzec 2010, 12:08