Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

CorelDRAW - grafika wektorowa - problem z prostym nadrukiem na koszulke

andphotography - 12 Lipiec 2010, 16:02
Temat postu: problem z prostym nadrukiem na koszulke
Mam problem z przekształceniem obrazka.. jestem calkowicie zielona w temacie a potrzebuje zrobic jednokolorowy nadruk na kilka koszulek zespolu sportowego... czy moglby ktos mi pomoc? na razie udalo mi sie chyba przeksztalcic obrazek w grafike wektorowa(bynajmniej tak mi sie wydaje), tylko w kilku miejscach zostalo szare tlo i nie wiem jak sie go pozbyc..
tu link: "http://rapidshare.com/files/406543057/Rysunek4.cdr
dziekuje za kazda pomoc

restauro - 12 Lipiec 2010, 16:49

Trasowanie które zrobiłaś nie jest najlepszej jakości ,dołącz grafikę w bitmapie może uda się zrobić to lepiej .Jeśli chcesz tylko usunąć szarości Rozdziel grupę i będziesz mogła je usunąć .
mwsec - 12 Lipiec 2010, 17:30

Witam.
Podłączę się pod temat ponieważ aktualnie też jestem na etapie zamawiania koszulki z nadrukiem. Również potrzebuję przerobić jpg na cdr. W związku z faktem, iż z grafiką wektorową nie miałem do tej pory żadnej styczności (z rastrową troszkę tak), ściągnąłem triala Corela 12 i próbuję coś tu kombinować. Pobuszowałem troszkę w necie i najpierw przerobiłem grafikę na wektory za pomocą vectormagic.com do pliku .svg i potem otworzyłem to w Corelu dla małych poprawek np. w napisie, gdzie musiałem pogrzebać by tło było takie jakiego koloru będzie koszulka (napis nie musi być dokładnie taki sam jak w wyjściowym jpgu, w sensie czcionki i umiejscowienia)..
W związku z powyższym, prosiłbym by ktoś znający się na rzeczy zerknął na efekty mojego kombinowania i ocenił czy mogę już dać to do nadruku w tej formie i czy nie będzie jakichś baboli gdy np.zdecyduję się na czerwoną koszulkę (w .jpg tło rysunku było białe.)...
Oto wyjściowy plik → JPG ...
A tu efekt mojej kombinacji alpejskiej → CDR