Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Zlecę/wykonam pracę - Projekt koszulki

jokesej - 10 Czerwiec 2011, 19:14
Temat postu: Projekt koszulki
Witam, poszukuje kogoś kto wykona mi projekt koszulki. Z góry napisze że nie jest on zbyt trudny do wykonani ;]
restauro - 10 Czerwiec 2011, 19:41

Dołącz projekt
jokesej - 10 Czerwiec 2011, 20:03

Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o corel'a. Jaki projekt mam dołączyć?
restauro - 10 Czerwiec 2011, 20:12
Temat postu: Re: Projekt koszulki
jokesej napisał/a:
Witam, poszukuje kogoś kto wykona mi projekt koszulki. Z góry napisze że nie jest on zbyt trudny do wykonani ;]


Twój projekt

jokesej - 10 Czerwiec 2011, 20:22

Mam napisać to co ma być na koszulce?
restauro - 10 Czerwiec 2011, 20:36

raczej zrób jakiś szkic , rysunek ,projekt w innym programie graficznym z kolorystyką .
chezare - 11 Czerwiec 2011, 06:10

Bardzo interesująca rozmowa :-) Restauro, kolega czy koleżanka Jokesej napisał(a), że obrazek nie jest zbyt trudny do wykonania i nie był dopóki nie zacząłeś pisać o projektach i programach graficznych, a z kolorystyką, to już zupełnie przegiąłeś i lejesz poniżej pasa. Ciekawe w co trafisz? :-)
Restauro, jaka pogoda nad morzem? W środku Polski niezdecydowana. Ciekawa jaka w DSgt?

restauro - 11 Czerwiec 2011, 11:10

chezare napisał/a:
Bardzo interesująca rozmowa :-) Restauro, kolega czy koleżanka Jokesej napisał(a), że obrazek nie jest zbyt trudny do wykonania i nie był dopóki nie zacząłeś pisać o projektach i programach graficznych, a z kolorystyką, to już zupełnie przegiąłeś i lejesz poniżej pasa. Ciekawe w co trafisz? :-)
Restauro, jaka pogoda nad morzem? W środku Polski niezdecydowana. Ciekawa jaka w DSgt?


Zrozumiałem że jest jakiś projekt skoro mowa o prostocie .Może być Konceptualizm ,ale byłoby lepiej gdyby był chociaż Dadaizm .
Pogoda jak to nad morzem , dzisiaj nawet pokazuje się słonko ,nie na tyle jednak żeby wybrać się na plażę ...