Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Jestem tu nowa i szukam pomocy :) Obrysowanie vinyla

kasiaaa - 10 Czerwiec 2011, 21:57
Temat postu: Jestem tu nowa i szukam pomocy :) Obrysowanie vinyla
Cześć! Mógłby któryś z szanownych użytkowników pomóc mi wykonać pewną prace? Potrzebuję tego projektu http://www.thedonutprojec...-RE_VINYL-2.jpg w CDR, tzn, jestem noga z grafiki. Nie musi być identyczne, grunt żeby było podobne w dobrej jakości. Sam projekt chcę wysłać firmie do obróbki CNC, a oni z kolei potrzebują projektu w CDR lub AI

Dzięki za pomoc, mam nadzieje że zrozumiale napisałam

chezare - 11 Czerwiec 2011, 06:20

Zegar ma chodzić?
W soboty czuję wstręt do Corela a do Ilustratora jeszcze większy.
Jak koledzy nie pomogą, to jutro Ci to przerysuję.
Nie wiem co to CNC? To chyba nie to samo co CNN?
Kasiu, nie prościej u Sidorenki kupić za parę € gotowy? :-)
Pozdrawiam

kula69 - 11 Czerwiec 2011, 15:48

kasiaaa, Pavel Sidorenko MOŻE ZNA LEPIEJ NY A JA WYRYSOWAŁEM TO TAK
kasiaaa - 11 Czerwiec 2011, 16:33

drozd kula69 chezare - serdecznie dziękuję! Nie wiem jak mogę się Wam odwdzięczyć ;-)
kasiaaa - 11 Czerwiec 2011, 17:22

http://img.ffffound.com/s...414898f6c_m.jpg

Muszę jeszcze ten projekt dokończyć, głupi mi już prosić o pomoc więc sama spróbuję :D

kula69 - 11 Czerwiec 2011, 22:38

Pavel Sidorenko autor tych prac chyba nie zgodzi się na dalsze bezczelne podróbki :-D więc dostaniesz coś w "temacie " i nazwijmy to inspiracją ;-)
chezare - 12 Czerwiec 2011, 07:34

Kula, bardzo pięknie tylko nakarm kota, bo z głodu trawę pożarł :-)
kasiaaa - 12 Czerwiec 2011, 09:37

kula69 napisał/a:
Pavel Sidorenko autor tych prac chyba nie zgodzi się na dalsze bezczelne podróbki :-D więc dostaniesz coś w "temacie " i nazwijmy to inspiracją ;-)

No właśnie żebym nie miała problemów przez to :P

kula69 - 12 Czerwiec 2011, 10:26

chezare, bo to kocimiętka była :lol: