Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Pomoc w stworzeniu projektu nadruku na koszulkę

selena89 - 21 Listopad 2011, 15:55
Temat postu: Pomoc w stworzeniu projektu nadruku na koszulkę
Witam,
piszę tutaj, bo to chyba moja ostatnia deska ratunku.. Otóż niedługo mój brat ma urodziny i postanowiłam, że zrobię mu koszulkę z nadrukiem, która bardzo mu się spodobała (ale niestety dostępna jest tylko w USA - a wiadomo jaki byłby czas i koszt wysyłki).
Znalazłam firmę, która zajmuje się drukowaniem takich nadruków, niestety projekt muszę zrobić sama, gdyż gdyby to oni mieli zrobić taki projekt wyniosłoby mnie to praktycznie tyle samo, ile za ściągnięcie takowej koszulki z USA.

Nadruk będzie robiony metodą FLEX (nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie - jestem kompletnie zielona, w tych sprawach).

Chodzi mi o projekt identycznego nadruku, jak ten, znajdujący się w załącznikach.

Byłabym meeeeeeega wdzięczna, gdyby znalazł się ktoś życzliwy, kto pomógłby mi stworzyć taki projekt.

Przeszukałam już chyba całe google, wszystkie tutoriale, pomoce - i niestety więcej nerwów przy próbach stworzenia tego projektu, niż efektu..

Bardzo mi na tym zależy :)

Cysorz - 21 Listopad 2011, 17:35

Folia flokowa jest jednobarwna, nie może tam być przejść tonalnych ani innych kolorów. Musisz to zrobić inną techniką (np. termotransfer) lub wybrać inny projekt.
selena89 - 21 Listopad 2011, 17:52

hmmm.. firma, która będzie wykonywała ten nadruk, stwierdziła, że wykonają go, tylko po prostu mam zrobić sama projekt, żeby wyszło taniej :)).. (nie wspominali, że nie wykonają tych wszystkich przejść, kropeczek itd.)... więc może ja coś pomieszałam..

ale dalej byłabym wdzięczna za wykonanie tego projektu, albo chociaż podobnego projektu, z tym samym napisem.. po prostu chodzi mi o to, żeby to nie był "zwykły" napis ;)

Cysorz - 21 Listopad 2011, 19:41

No to nadruk czy flok?