Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Zlecę/wykonam pracę - Zlecę-nadruk na koszulkę w grafice wektorowej

anahata - 12 Sierpień 2012, 14:01
Temat postu: Zlecę-nadruk na koszulkę w grafice wektorowej
Witajcie, nie miałam nigdy do czynienia z grafiką wektorową, z komputerem też mi nie po drodze więc postanowiłam poprosić o pomoc. Bardzo pilnie potrzebuję zrobić nadruk na koszulce właśnie w grafice wektorowej ponieważ jedyne zdjęcie koszulki, którą chcę odtworzyć (koszulka już nie istnieje, jest zniszczona) jest w bardzo słabej jakości i firma, która robi nadruki nie jest w stanie tego wydrukować. Bardzo zależy mi na czasie, CENA NIE GRA ROLI, to bardzo ważna dla mnie sprawa i mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie poświęcić swój czas, by mi pomóc! Nie wiem czy łatwiej będzie odrysować to na podstawie zdjęcia albo zrobić od nowa (nie musi być to idealna kopia), nie znam się na tym kompletnie. Proszę o pomoc! W załączniku wklejam zdjęcie koszulki.
Mój mail anahatta@wp.pl

anahata - 12 Sierpień 2012, 14:20

spróbuję odrysować to odręcznie na papierze i zeskanować, w większym rozmiarze - może będzie łatwiej wtedy to przerobić?
dj_maras - 12 Sierpień 2012, 14:52

z pewnościa będzie e łatwiej jak ładnie rysujesz :]
anahata - 13 Sierpień 2012, 00:03

Nie rysuję ładnie, nie umiem rysować w ogóle.. nie potrafię odwzorować wszystkich szczegółów ale też nie chodzi o idealnie wierną kopię, zrobiłam, co mogłam. Trzeba jeszcze dodać napis AUTHORISED DEALER w różowawym kolorze.
Proszę powiedzcie, czy ktoś się tego podejmie?
przerysowane i zeskanowane wygląda tak:

DzumA - 78 - 13 Sierpień 2012, 08:57

no problem - proszę bardzo
anahata - 13 Sierpień 2012, 18:31

Dziękuję!
chezare - 23 Sierpień 2012, 22:28

Nie wiedziałem Dżuma, że zmieniłeś branżę :-)
Przy wejściu na forum powinno być pytanie o wiek :-)

DzumA - 78 - 23 Sierpień 2012, 23:43

sprawdziłem :mrgreen: pełnoletnia