Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - jpg na cdr Pomocy

veget - 19 Listopad 2012, 10:29
Temat postu: jpg na cdr Pomocy
Witam serdecznie.
Chciałabym zmienić logotypy w załączniku z formatu jpg na cdr, a że jestem totalnym laikiem to nie mam pojęcia jak to zrobić. Więc zwracam się z prośbą tutaj :lol: . Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś miał chęć i trochę czasu na pomoc. Dziękuję z góry i pozdrawiam.

restauro - 19 Listopad 2012, 12:31

podkarpackie
s-p-i-n - 19 Listopad 2012, 14:58

Fakro http://www.brandsoftheworld.com/logo/fakro-0
Greinplast http://www.brandsoftheworld.com/logo/greinplast

gonia - 19 Listopad 2012, 16:20

dorzucę logo MARMA :-)
veget - 19 Listopad 2012, 19:16

Dziękuję bardzo bardzo :) pomoże ktoś jeszcze z resztą? :) Pozdrawiam :lol:
bidon184 - 19 Listopad 2012, 21:27

piłka i bank,na szybkiego ale chyba dobrze wyszło
veget - 19 Listopad 2012, 21:46

no bank bardzo super, ale piłeczka nie wyszła chyba, ale wielkie dzięki;) :mrgreen: zostało mi jeszcze logo Rzeszowa i ta nieszczęsna piłka :-x
LogoPedant - 19 Listopad 2012, 21:55

Tak się właśnie niszczy czyjeś projekty i łamie prawo autorskie, zamiast napisać do właścicieli znaków.
Nerw mnie bierze okrutny jak widzę taką amatorkę...

marol2 - 19 Listopad 2012, 23:03

Robię czasem usługi dla mniej lub znanych firm (nie będę tutaj wymieniał) i wielokrotnie osoby zamawiające nie mają pojęcia czego ja chcę! logo w wektorach- fanaberia!. Gdybym czekał aż pani "Kasia" z działu jakiegoś tam porozumie się z panem "Krzysiem" z działu jakiegoś tam to nie zarobiłbym chyba na słoną wodę usługę trzeba zrobić na wczoraj bo przypomniało się komuś że za 2 lub 3 dni wystawiają się na targach. LogoPedanta krew zalewa, ale cóż-radzić sobie trzeba!!!
chezare - 19 Listopad 2012, 23:21

Rzeszow