| |
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
 |
CorelDRAW - grafika wektorowa - prespektywa bitmap w wizualkach
adam2270 - 19 Grudzień 2012, 17:42 Temat postu: prespektywa bitmap w wizualkach Witam.
Mam problem gdyż po zaprojektowaniu danej rzeczy chciałbym ukazać ją klientowi w jakiś atrakcyjny sposób np. w perspektywnie z odbiciem jednakże mam problem.
Gdy posiadam projekt z bitmapami nie da się zrobić perspektywy, chciałem wkadrować zdjęcie w obiekt i zrobić perspektywe jednak nic to nie daje wiem ze jest perspektywa bitmapy jednak jak w projekcie posiadam kilka bitmap to nie da się wszystkich ustawić w takiej perspektywnie czy jest na to rozwiąznie ?
czy może użycie innego progtamu photoshop ?
Proszę o pomoc i dziękuje
gogman - 19 Grudzień 2012, 17:52
Wiem że to forum corel ale muszę przyznać że w photoshopie możesz złożyć fajne wizualizacje w dość łatwy sposób.
Możesz też się troszkę wysilić i stworzyć własne mockupy - czyli bardzo realistyczne wizualizacje
Tu masz linka - jak stworzyć takie cosik
http://www.pixeden.com/ps...mockup-tutorial
Bogumila M. - 19 Grudzień 2012, 20:15
W Corelu stworzenie takiego cosik nie nastręcza żadnego problemu. Tylko cosik mi się widzi, że koledze nie o to chodziło. Nie chcę się wymądrzać bo szczerze mówiąc nie rozumiem do końca o co chodzi, ale z tego co mi się wydaje, to wydaje mi się, że kolega by chciał, by program połączył mu dwa zdjęcia by wyglądało tak, ze obiekt na zdjęciu większym jest bliżej, a obiekt na zdjęciu dalszym dalej. Ale skoro ja zgaduję o co chodzi, to skąd ma to wiedzieć program?
adam2270 - 19 Grudzień 2012, 20:36
chodzi aby stworzć takie coś :
ze zwykłego projektu przygotowanego do drukuZDJĘCIE
chezare - 19 Grudzień 2012, 21:11
Da się takie coś zrobić choć narzędzie, przynajmniej w 12 delikatnie mówiąc, słabo przyjazne dla użytkownika.
Efekt znajdziesz w menu Bitmaps->3DEffects->Perspective.
Bogumila M. - 19 Grudzień 2012, 21:23
Już mnie ubiegł Chezare. Właśnie. W menu Bitmapy jest podmenu Efekty 3D, a w nim perspektywa. Minuta roboty i wyszło coś takiego (oryginalne zdjęcie tutaj):
bidon184 - 19 Grudzień 2012, 22:10
niom,jednak wydaje mi się że skoro kolega ma szopa,to jednak lepiej to w nim wykonać,więc tak pulpit jakiś tam rozmiar i zastępowanie obrazu,powiel warstwe,odbij w pionie,ukryj tło,scal widoczne warstwy,perspektywa,powiel warstwe,no i teraz style --style internetowe(jak wybieżesz już style to opcje mieszania gradient i można kursorem po obrazie jeżdzic i ustalać sciemnianie liniowe lub tam kąt gradienu),można też kombinować z kryciem
gogman - 19 Grudzień 2012, 22:31
Tu wynik pracy na photoshopie
kula69 - 20 Grudzień 2012, 18:09
gogman, A TO NADAL JEST FORUM CORELA
gogman - 20 Grudzień 2012, 18:44
Tak wiem... ale pytający wspomniał o photoshopie więc czuję się usprawiedliwiony
adam2270 - 22 Grudzień 2012, 10:43
hmmm dziękuje za odpowiedzi
odwołując się do corela : Jeżeli mam projekt składający się z wektorów oraz bitmap zaznaczam wszystko i przekształć na mapę bitową - potem perspektywa w mapy bitowe perspektywa 3D i bitmapa i wektory zmieniają się w jedną perspektywę.
czy dobrze rozumiem sposób ?
Bogumila M. - 22 Grudzień 2012, 11:13
Jeśli zaznaczasz wszystko i przekształcasz w mapę bitową, to już nie ma wektorów. Perspektywa dla bitmapy i wektorów to dwie różne funkcje. Perspektywy wektorowej (dostępnej w przyborniku) nie da się zastosować do bitmapy. I vice versa.
Stipa - 29 Grudzień 2012, 13:56
I pamiętajmy jeszcze o tym, że corel (przynajmniej do wersji X4) robi perspektywę wektorową nie do końca dobrze - trzeba dodatkowo obiekt ścisnąć wzdłuż osi perspektywy.
s-p-i-n - 29 Grudzień 2012, 15:10
Jeżeli masz już wszystko zamienione na bitmapy to przeskocz do Corela Photo-Paint i tam masz możliwość ręcznego ustawiania, czyli tryb zniekształcenia i zmiany prespektywy, które znajdziesz we wskaźniku obiektów, czyli wskaźniku strzałki.
|
|