Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Przeróbka obrazu na grafikę wektorową. Proszę o pomoc!! :)

Mitchell - 11 Listopad 2013, 15:05
Temat postu: Przeróbka obrazu na grafikę wektorową. Proszę o pomoc!! :)
Siemka,
Mam mały dylemat. Można powiedzieć że zaczynam sie bawić troche obróbką zdjęć i grafiką komputerową, tylko jeszcze jestem w tym zielony :/
Od pewnego czasu prowadze grupe motocyklową i potrzebujemy logo.
Pomysł jest logo w sumie też, ale potrzebuje grafiki wektorowej by móc tworzyć nadruki np na koszulkach.
To jak internauci? Pomożecie? ^^
Spróbujcie chociaż dla was to prostsze niż dla mnie
Link

Pozdrawiam! :)

Artur Miernik - 11 Listopad 2013, 15:37

Czy to są skrzydła sępa?
restauro - 11 Listopad 2013, 16:20

Czy to motocyklista z dzieckiem na kierownicy .Taka jada w dzisiejszych czasach jest już zabroniona.Nie można jej propagować.
bidon184 - 11 Listopad 2013, 19:56

jesli może być to prosze,bardziej mi się bawić nie chciało :-)

Mitchell - 11 Listopad 2013, 20:34

Dziękuje ślicznie :D te skrzydła nawet lepiej pasują :)
Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam! :)

restauro - 11 Listopad 2013, 21:08

Może tak?
bidon184 - 11 Listopad 2013, 21:25

oooo,elegancko :-)
restauro - 12 Listopad 2013, 09:08

bidon184 napisał/a:
legancko

To Twoja praca którą pozwoliłem sobie wykorzystać.Dalej męczy mnie to dziecko siedzące na kierownicy.Pewnie trzeba uwydatnić rysy twarzy żeby zniknęło.Może jak będę miał chwile pomyślę o tym, o ile ktoś tego nie zrobi.

Mitchell - 12 Listopad 2013, 16:39

Nie obraź sie ale masz zbyt bujną wyobraźnie :D ja choć bym chciał to tego dziecka nie widze xD to owiewka motocyklowa i koniec :D Chciałbym zobaczyć twoją prace w formacie Png jeszcze :D
bidon184 - 12 Listopad 2013, 17:04

moim zdaniem bardzo ładnie to Restauro zrobił,inna koncepcja ale chyba lepsza,tak wygląda

Mitchell - 12 Listopad 2013, 17:08