Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Pomoc z logo na uczelnie

Neotropikalna - 20 Listopad 2013, 20:07
Temat postu: Pomoc z logo na uczelnie
Witam,
Mam ogromną prośbę dotyczącą zaprojektowania loga wg wcześniej wymyślonego wzoru...Jestem studentką dietetyki która nie ma bladego pojęcia o projektowaniu a na magisterce uczelnia powitała nas genialnym przedmiotem- zarządzanie i marketing.W ramach podziękowania mogę udzielić porad dietetycznych/ rozpisać jadłospis/ konsultację itd. Baaardzo proszę o pomoc bo dla mnie jest to kosmos:)
Jeżeli chodzi o to jak ma wyglądać logo:
1.Napis SPACE miał być neonem (nie wiem czy da się jakoś to przełozyc na projekt graficzny) i wszystko ma być raczej utrzymane w prostokącie aczkolwiek jeżeli ktoś wpadnie na lepszy pomyśł to można to przerobić
2. Co do kolorów- może tło pomaraćzowe? a reszta nie wmam pojęcia... niby nie może być czerwonego ponieważ jest to kolor agresywny...
3. Globus powinien być na talerzu ustawiony bo jest to "znak" ze firma związana jest z jedzeniem, aczkolwiek nie sugerować sie tym talerzem ze szkicu bo robiłam to w paincie:D

bidon184 - 20 Listopad 2013, 22:44

jeśli chodzi o diete to ja uważam że te logo tak powinno wyglądać :-)

Neotropikalna - 20 Listopad 2013, 22:49

Jestem Ci naprawdę wdzięczna aczkolwiek nie wiem czy byłbyś w stanie zrobić mój projekt, który zapropoonowałam tylko w jakimś programie graficznym, to ma być logo dla kanjpy zrzeszającej studentów zagranicznych- stąd ten globus, talerz i nazwa:) Dziękuję bardzo za zainteresowanie!
bidon184 - 20 Listopad 2013, 22:56

hym,corel jest programem graficznym :-) aczkolwiek te moje logo to taki żarcik,pewnie nie o to ci chodziło :-)
Neotropikalna - 20 Listopad 2013, 23:27

Hmmm jestem tak zdesperowana (to logo musi być na już) że nawet żarty biorę na poważnie:D

A teraz na serio, mógłbyś to zrobić wg mojego projektu czy nie bardzo?:)