|
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
 |
Hyde Park - KGHM nowe logo
restauro - 9 Grudzień 2014, 17:36 Temat postu: KGHM nowe logo https://www.youtube.com/watch?v=hMgLW8jiggg
Shame - 9 Grudzień 2014, 18:27
Najlepszy jest prezes Jak on się dopatrzył tego wszystkiego? No i dla dobra ludzkości
A tutaj spot reklamowy z wykorzystaniem tegoż logo. Chociaż mnie osobiście również brakuje "Polska Miedź" pod literami - jest tam akurat miejsce, aż się prosi!
Artur Miernik - 9 Grudzień 2014, 18:53
Projektowo — spokojnie i tradycyjnie. Bez ekscesów, a znak na pewno im krzywdy nie robi.
Semantycznie… cóż, wszytko o czym mówił prezes firmy to jest efekt obróbki… werbalnej, jakiej rutynowo poddawany jest każdy projekt znaku w agencji reklamowej. Dużo piany w słowie.
A z tym globalizowaniem się? Nie prościej zmienić nazwę na PM (Polska Miedź)? Będzie i globalnie i lokalnie.
Shame - 9 Grudzień 2014, 19:36
No raczej. Polska Miedź przynajmniej promowałaby kraj. A tak, teraz na dodatek bez tego podpisu, to co zostało? Kombinat Górniczo-Hutniczy Miedzi. To nie wskazuje w żaden sposób na Polskę. To tylko skrót, którym równie dobrze mogłoby się posługiwać jakiekolwiek przedsiębiorstwo, biorąc pod uwagę, że chcą się globalizować. A przecież KGHM to spółka Skarby Państwa. Naszego państwa. Czemu się tego wstydzić i kasować z logo ten podpis? Spójrzcie na ABC, NBC albo CBS - właściwie każdy zna te skróty i stacje telewizyjne, które są z nimi asocjowane, ale pewno może 1% wie, co to znaczy. A przecież A w ABC to American, N to National, a C w CBS to Columbia - jankesi wiedzą, jak swoje promować My, niestety nie My chcemy się odcinać od "naszego", bo "nasze" źle się kojarzy. Musi być "zachodnio", bo wtedy kicha A tak w ogóle, to ktoś wie, co ma reprezentować ten sygnet? Blachy/tafle miedzi?
Cysorz - 9 Grudzień 2014, 19:47
Takie mamy "trendy" odkąd dołączyliśmy do UE.
Teraz "narodowy" brzmi równie źle co "nacjonalistyczny".
Ktoś ma w tym interes - tak samo jak w tym, że ślimak jest rybą, marchewka owocem a na terenie UE obowiązuje zakaz odłowu krokodyli...
restauro - 9 Grudzień 2014, 20:45
chezare napisał/a: | Mam nadzieję, że włączyli to zielone światło |
Pokazali reklamę czyli tak czy owak zielone światło zostało włączone . Lepiej powiedz kto jest autorem logo.
dj_maras - 9 Grudzień 2014, 21:57
chezare to twoja sprawka ? ty robiłeś ?
Shame - 9 Grudzień 2014, 22:51
Autorem logo jest zagraniczna firma brandingowa Millward Brown, która zrobiła mega akcję z grupami kontrolnymi, researchem itp., albo mam kłopoty z słuchaniem ze zrozumieniem Jeśli wziąć to wszystko pod uwagę, to mam wrażenie, że logo kosztowało między 1, a 2 bańki
Artur Miernik - 9 Grudzień 2014, 23:12
Shame napisał/a: | […] My chcemy się odcinać od "naszego", bo "nasze" źle się kojarzy. Musi być "zachodnio" […] |
Jeśli kto w zarządzie tylko tutejszy polskojęzyczny i nomenklaturowy, to mu się polskość źle kojarzy.
Swoja drogą, Włosi mają Giro d'Italia, Hiszpanie Vuelta a España, tylko my musimy mieć Kurdę Poloń.
chezare - 10 Grudzień 2014, 00:29
Widziałem nowy znak przed Prokopem i to wszystko co mogę powiedzieć
Shame, nawet jak kosztowało 20 mln, to to żadna kasa dla tej firmy
restauro - 10 Grudzień 2014, 08:18
chezare napisał/a: | jak kosztowało 20 mln, to to żadna kasa dla tej firmy |
Wolałbym dostać w formie dywidendy ,zawsze to 10 groszy więcej .
|
|