| |
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
 |
CorelDRAW - grafika wektorowa - POMOCY!!
Alano - 23 Marzec 2015, 15:33 Temat postu: POMOCY!! Witam wszystkich mam do was ogromną prośbę a mianowicie potrzebuje zmienić logo firmy na format wektorowy cdr (nie wiem dokładnie bo jestem w tym zielony). chodzi o samo logo z napisem u góry, bez tego napisu po spodem. potrzebuje tego na wczoraj (polecenie szefa). proszę o pomoc. pozdrawiam.
Alano - 23 Marzec 2015, 16:12
pomoże ktoś?? bo mnie z roboty wywalą jak tego nie załatwie;/
Shame - 23 Marzec 2015, 18:06
Może być?
Font w logo to jakaś wariacja na temat Celtic Bold ale nie mam ochoty szukać dokładnie tego samego. Ten jest wystarczająco podobny
TUTAJ do pobrania PDF (czyli wektor)
Alano - 23 Marzec 2015, 18:18
tylko chodzi o to że ta pani z tej agencji reklamowej powiedziała że to logo musi być w formacie CDR nie w jpg,pdf
restauro - 23 Marzec 2015, 18:25
| Shame napisał/a: | | Może być? |
Podmień mu to "a" trasowane ale chyba lepsze.
Alano - 23 Marzec 2015, 18:34
ten napis nie musi być idealnie identyczny. może się troszkę różnić aby żeby był w tym stylu.
bidon184 - 23 Marzec 2015, 19:38
bo to Shame nie jest celtic tylko font ze stajni EFN konkretnie EFN utilis chyba meduim bold condensed z tego
gdzies go mam ale za diabla nie moge znalezsc,ale mysle ze ten celtic przejdzie koro nie musi byc identyczny,bo ten orginal to dosc drogi byl z tego co pamietam
Shame - 23 Marzec 2015, 20:42
Oj bidonik, bidonik, chyba się starzejesz Weź rzuć okiem na "e" - toś to Celtic pełną gębą, a nie EFN. Dodatkowo, w podanym przez ciebie foncie kropka nad "i" nie jest owalna, tylko romboidalna (ale tą samą przypadłość ma Celtic), a górny kraniec ogonka "a" jest w szpic, zamiast lekko wystający na prosto. Zresztą, autor tematu mówi, że nie musi być identycznie więc gitara.
bidon184 - 23 Marzec 2015, 22:16