Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

Pomóż mi wykonać rysunek - Zmiana psd na wektory, pomocy, nie chcą mi przyjąć do druku

dagne - 10 Maj 2016, 17:04
Temat postu: Zmiana psd na wektory, pomocy, nie chcą mi przyjąć do druku
Ludziska, potrzebuję to logo w grafice wektorowej, robiłam w ps na dobrych ustawieniach do drukowania, ale drukarnia chce wektory. Pomocy, nie znam się aż tak dobrze na corelu, aby zrobić takie zawijasy. załączam jpg i psd.
restauro - 10 Maj 2016, 17:07

http://stencilgram.com/
Możesz zrobić sama ,zapisać jako SVG i otworzyć w CorelDraw .
Większym problemem jest napis.Wiesz jaka to czcionka ?

dagne - 10 Maj 2016, 17:25

tak, robiłam to w photoshopie i mam tam zapisaną nazwę czcionki. Podpowiesz co i jak w corelu?
Chcą jeszcze to w pdf, ale jak wrzucam podrecznikowo psd w pdf to traci jakość. Poratuj! nie chce mi się załączyć psd więc wysyłam jpg

bidon184 - 10 Maj 2016, 17:33

ten font to Some Weatz tu masz ten obrazek i fonta w wektorach (ten pierwszy)
dagne - 10 Maj 2016, 17:54

Dzięki Ci dobry człowieku, niech Ci się to w chwale i pieniądzach wynagrodzi. Byłabym w szarej d. gdyby nie Ty!
restauro - 10 Maj 2016, 19:25

dagne napisał/a:
Chcą jeszcze to w pdf, ale jak wrzucam podrecznikowo psd w pdf to traci jakość

Musisz zapisać w CorelDraw wektorowy projekt - Publikuj jako PDF .

dagne - 10 Maj 2016, 21:07

Możesz mi wyjaśnić jak krok po kroku, łopatologicznie? :P Znam się tylko na photoshopie, mało co grzebałam w Corelu. Jak tył tej wizytówki zapisać w formie pdf, aby nie traciłą jakości- czyli wcześniej przerabiając ją na wektorową?
Sponsi - 10 Maj 2016, 21:36

Narysować od nowa : )
chezare - 10 Maj 2016, 21:40

Może to Ci trochę pomoże? :-)

Kurwicy chyba za przeproszeniem zaraz dostanę, jak mam ludziom pomóc, jak limit załączników mam taki jak w sznurku od pendriva?

tegraf - 11 Maj 2016, 07:26