|
Corel FORUM Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych |
|
Pozostałe programy firmy Corel - Corel VideoStudio nie uruchamia się
Selenne007 - 12 Luty 2016, 12:08 Temat postu: Corel VideoStudio nie uruchamia się Mam problem z programem Corel VideoStudio Pro X5. Do tej pory działał bez zarzutu, tymczasem od wczoraj nie mogę go włączyć. Ładowanie przy kursorze trwa jakieś 3 sekundy i nic się dalej nie dzieje.
Program mam legalny, kupiony na płytce. Odinstalowywałam go już i instalowałam ponownie, co niestety nie pomogło.
Jedyne, co zauważyłam, to że 2 dni temu instalowały się jakieś aktualizacje do Windowsa i mogę mieć podejrzenia, że to coś z tym się nie zgrywa.
restauro - 12 Luty 2016, 12:18
W takim razie sprawdź czy są jakieś uaktualnienia do Windowsa .Start wszystkie programy - Windows update -Wyszukaj aktualizacje np : Framework
Selenne007 - 12 Luty 2016, 12:30
Framework rzeczywiście się aktualizował te dwa dni temu, jakieś 3 aktualizacje, jedna zakończona niepowodzeniem. Żadnych nowych do aktualizacji nie ma
restauro - 12 Luty 2016, 13:37
W takim razie sprawdź według daty instalacji uaktualnienia systemu .
Panel sterowania - Programy i funkcje . Wybierz z lewej strony u góry - Wyświetl zainstalowane aktualizacje .
Sprawdź w opcji : Zainstalowano jakie nowe uaktualnienia z ostatnich kliku dni zostały zainstalowane . Możemy ewentualnie pojedynczo je usuwać i sprawdzać efekt .
Zibi_p70 - 13 Luty 2016, 15:03
Trzeba odinstalować dwie aktualizacje Windows:
KB3126593
KB3126587
Microsoft coś spaprał celem "podniesienia poziomu bezpieczeństwa".
Augustowski M. - 26 Luty 2016, 12:01
Mam identyczny problem z uruchamianiem Corel Video Studio pro X5. Po odinstalowaniu dwu aktualizacji Windows KB3126593 i KB3126587 program się uruchamia , lecz po zakończeniu pracy z komputerem , niekoniecznie z Corel VS pro X5 , automatycznie wchodzą ponownie w/w aktualizacje i cała zabawa zaczyna się od nowa. Może ktoś z Kolegów wie co zrobić aby te dwie aktualizacje nie wchodziły po odinstalowaniu. Moja wiedza komputerowa niestety nie wystarcza. Pozdrowienia. Augustowski M.
restauro - 26 Luty 2016, 13:06
Zmieniasz pobieranie automatyczne aktualizacji " Pozwól mi wybrać kiedy instalować " przy niechcianych poprawkach zaznaczasz - Ukryj aktualizacje ,czy jakoś podobnie .
darmor - 3 Marzec 2016, 21:11
Dokładnie te dwie aktualizacje blokowały mi uruchamianie VideoStudio x8. Bardzo wielkie dzięki za wiedzę w tym zakresie. Nie wiem czy sam bym na to wpadł.
gimli - 12 Marzec 2016, 20:30
Mam ten sam problem. Jeszcze do niedawna usunięcie tych dwóch aktualizacji pomagało, ale ostatnio chyba pojawiły się jakieś nowe przeszkadzajki od MS bo pomimo ich usunięcia dalej VideoStudio się nie odpala :(
restauro - 12 Marzec 2016, 21:16
Sprawdź według daty ostatnio zainstalowane poprawki.
gimli - 12 Marzec 2016, 21:21
Tych zainstalowanych od ostatniego używania VideoStudio jest ok. 16. Mam wywalić wszystkie?
restauro - 12 Marzec 2016, 21:31
Możesz pojedynczo , będziesz przynajmniej wiedział dokładnie który ? tylko dokąd nie sprawdzisz nic nie instaluj .
gimli - 13 Marzec 2016, 19:14
Winowajca to: KB3140410
restauro - 13 Marzec 2016, 19:42
gimli napisał/a: | inowajca to: |
Następne osoby z tym problemem , będą miały już łatwiej .
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 20:37
restauro napisał/a: | gimli napisał/a: | inowajca to: |
Następne osoby z tym problemem , będą miały już łatwiej . |
Witam,
nie będą. Nie mam tych aktualizacji, o których koledzy rozmawiali powyżej, a X8 i tak się nie uruchamia. Odinstalowywałem, instalowałem ponownie i nic. Nie chce się uruchomić.
restauro - 21 Marzec 2016, 21:20
Może masz iny system operacyjny ?
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:27
restauro napisał/a: | Może masz iny system operacyjny ? |
Mam Windows 7.
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:35
Trochę niepokoi mnie fakt, że na stronie Corela program Video Studio X8 nie ma potwierdzenia kompatybilności z W7 (?).
restauro - 21 Marzec 2016, 21:35
Masz problem z instalacją czy uruchamianiem?
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:40
Program kupiłem we wrześniu ubiegłego roku. Ostatni materiał obrabiałem pod koniec ubiegłego roku, potem brakło czasu. Dzisiaj usiadłem żeby trochę się podszkolić i od 5 godzin nie mogę go uruchomić. Odinstalowałem, zainstalowałem ponownie, znalazłem to forum, nie miałem tych aktualizacji, o których piszecie. Mimo to wywaliłem kilka ostatnich. Zainstalowałem VS ponownie, ściągnąłem i zainstalowałem Service Pack 1 i 3 Corela do wersji X* Ultimate (taką posiadam) i dalej jestem w punkcie wyjścia.
Przy próbie uruchomienia w menadżerze zadań proces pojawia się na 2 sekundy i znika.
Nie ma żadnych komunikatów błędów, martwa cisza.
restauro - 21 Marzec 2016, 21:41
pablo_brava napisał/a: | Corela program Video Studio X8 nie ma potwierdzenia kompatybilności z W 7 |
Jest tylko nie wiem jak X8 .
X9 wymaga Windows 7 64 bit
http://www.videostudiopro...dIw8FiQ#compare
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:45
restauro napisał/a: | pablo_brava napisał/a: | Corela program Video Studio X8 nie ma potwierdzenia kompatybilności z W |
Nie wiem jak 8 ale X9 rząda z Windows 7 64 bit |
Mam W7 64 bity.
Wcześniej nie było problemów - kilka filmów zmontowałem, "pobawiłem się" efektami. Nie było żadnych kłopotów a dzisiaj armagedon.
restauro - 21 Marzec 2016, 21:51
Poprawka z lutego
http://www.videostudiopro...p-version-tab=1
Corel VideoStudio X8.5
Hotfix 2
This Hotfix is now available for VideoStudio X8.5 on Windows 7.
This update fixes launch issues caused by the February 2016 Windows 7 Security Update from Microsoft.
Released: 2016-02-11
Ta poprawka jest już dostępna dla VideoStudio x8.5 na Windows 7.
Ta aktualizacja rozwiązuje problemy powodowane przez uruchomienie Windows 7 lutego 2016 Aktualizacja zabezpieczeń firmy Microsoft.
Wydany: 11.02.2016
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:52
Spróbuję zainstalować VS w wersji 32 bitowej - czepiam się każdej możliwości .
W międzyczasie napisałem do pomocy technicznej MS, może warto zapytać w supporcie Corela?
restauro - 21 Marzec 2016, 21:53
Zainstaluj tą poprawkę .
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:53
restauro napisał/a: | http://www.videostudiopro.com/en/support/updates/#vsp-version-tab=1
Corel VideoStudio X8.5
Hotfix 2
This Hotfix is now available for VideoStudio X8.5 on Windows 7.
This update fixes launch issues caused by the February 2016 Windows 7 Security Update from Microsoft.
Released: 2016-02-11
Ta poprawka jest już dostępna dla VideoStudio x8.5 na Windows 7.
Ta aktualizacja rozwiązuje problemy powodowane przez uruchomienie Windows 7 lutego 2016 Aktualizacja zabezpieczeń firmy Microsoft.
Wydany: 11.02.2016 |
Tylko ja mam X8, a nie 8.5. To chyba jest różnica?
restauro - 21 Marzec 2016, 21:56
Nie ma takiej wersji 8,5 to mogą byc uaktualniane.
Najwyżej odrzuci.
Widzę ,ze to chyba wersja Ultimate .
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 21:58
restauro napisał/a: | Nie ma takiej wersji 8,5 to mogą byc uaktualniane.
Najwyżej odrzuci. |
OK.
Dzięki za pomoc.
Dam znać po zakończeniu.
pablo_brava - 21 Marzec 2016, 22:33
Ufff....
Wgrane po kolei wszystkie service packs i hot fixy.
Poszło.
Dzięki raz jeszcze za wsparcie.
restauro - 22 Marzec 2016, 08:11
Cieszę się ,że się udało .
siutek - 29 Czerwiec 2016, 20:08
No to i ja dorzucę swoich 5 groszy do wątku.
Posiadam legalną wersję Corela VideoStudio x6, OS. Windows 7 64 bit.
Programu używałem sporadycznie, ostatni raz chyba w ubiegłym roku.
Dzisiaj chciałem go odpalić, ale objawy pojawiły się takie jak opisano wcześniej. Po kliknięciu na ikonkę komputer myśli przez kilka sekund, potem odpuszcza. Nic się nie dzieje, żadnego komunikatu błędu. Jedynie w zdarzeniach windows info o APPCRASH dotyczące pliku vstudio.exe.
Wywaliłem wszystkie wspomniane tutaj aktualizacje, zresetowałem kompa by wczytał nowe ustawienia do rejestru. I nic.
Chciałem nawet hotfixa zainstalować, ale okazuje się, że dla mojej wersji programu dostępny jest tylko jeden, ale dla windowsa 32-bitowego.
Usunąłem aktualizacje:
KB3126593
KB3126587
KB3140410
i jeszcze jedną o której tutaj nie było mowy, a gdzieś w necie trafiłem na info, że też stwarzała problemy przy tym programie:
KB3134814.
Ale nie dało to żadnego efektu. :(
Nie jestem w stanie wyrzucać kolejnych aktualizacji w poszukiwaniu winowajcy, bo tak jak mówiłem, używam tego programu sporadycznie, więc trochę bym tego musiał pokasować :/
====================
edit:
Ok, poradziłem sobie, usunąłem kolejną, piątą już aktualizację. (Jedną z dwóch poniższych, nie pamiętam którą).
KB3146706
KB3147071
Podaje obie, bo obie są wymieniane w kontekście podobnych błędów VideoStudio.
Maciej74 - 5 Październik 2016, 21:42
Posiadam legalną wersję Corela VideoStudio x5, OS. Windows 7 64 bit. Video Studio x5 zainstalowałem na komputerze córki. Ćórka korzysta z niego sporadycznie więc jakiś czas temu zauważyliśmy tą blokadę. Odinstalowaliśmy podane aktualizacje ale niestety nic nie pomogło. Czy ktoś może próbował z następnymi które powodują konflikt?
restauro - 6 Październik 2016, 12:51
Spróbuj odinstalować ,wyczyścić system i zainstalować program od nowa.
Maciej74 - 6 Październik 2016, 13:47
Spróbuje odinstalować,czy w rejestrze też przeprowadzić czyszczenie? Odinstalowałem podane w postach aktualizacje łącznie z tymi ostatnimi tylko ,że nie sprawdziłem od kiedy miałem zainstalowane te ostatnie . Tak to bym miał orientację czy od tego czasu nie zostały zainstalowane kolejne które powodują blokowanie programu. Serwis techniczny Microsoftu na temat problemów z Corelem milczy. Firma Corel na swojej stronie przywołuje tylko patcha do Corel VideoStudio X8.5 Hotfix 2 rozwiązujący ten problem bez odinstalowania aktualizacji.
restauro - 6 Październik 2016, 14:41
Najlepiej wyczyścić wszystko , to niewiele więcej pracy.
Maciej74 - 6 Październik 2016, 21:10
Niestety wyczyściłem rejestr i instalowałem od nowa. Program zainstalował się do końca lecz nie chce za żadne skarby odpalić.
restauro - 7 Październik 2016, 08:39
Zainstaluj brakujące uaktualnienia ,
http://www.videostudiopro...p-version-tab=4
oraz Frameworki od 3,5 do ostatniego ,chyba 4,5
https://www.microsoft.com...rk+&form=MSHOME
Maciej74 - 7 Październik 2016, 09:30
Jak wrócę z pracy to spróbuję. Jeżeli chodzi o service pack 3 Corela to podejrzewam ,że nie będzie on miał wpływu co do działania programu. Może ta aktualizacja coś pomorze bo mam zainstalowane Frameworki do 4,5 a widzę że pokazała sie ta wersja 4,6 . Nie chce stawiać systemu od nowa najgorzej ,że firma Microsoft nic w pomocy na ten temat nie pisze? Żadna łatka od nich nie wyszła
restauro - 7 Październik 2016, 09:48
Masz rację SP3 prawdopodobnie nic nie da ,ale i nie zaszkodzi .
Odnośnie Framework .
Najnowsze raczej nie są ważne konkretnie dla tego programu ,kiedy powstawał była chyba 3 lub 3,5 .
Z Microsoft .NET Framework jest tak , że nowsza wersja , nie aktualizuje starszej
,dlatego ważne są wszystkie ,ponieważ masz nie tylko ten konkretny program , ale również inne , nowsze .
Maciej74 - 7 Październik 2016, 12:46
Cenna uwaga w aktualizacjach mam NET Framework 4,5 i on się uaktualniał zobaczę jak wygląda sprawa z wersją 3 lub 3,5 dam znać
Maciej74 - 7 Październik 2016, 18:43
Niestety aktualizacje Net Framework sprawdzone były zainstalowane najnowsze i nic dalej po nowej instalacji nie chce ruszyć
restauro - 7 Październik 2016, 19:08
Maciej74 napisał/a: | sprawdzone były zainstalowane najnowsze i |
W tym wypadku , chodzi raczej o te starsze, rozumiem ,że również masz zainstalowane .
Maciej74 - 7 Październik 2016, 19:58
Sprawdziłem wersje Framework 3.5 mam zainstalowane najnowsze. Zaznaczam iż wcześniej program działał dobrze. Miałem przerwę w użytkowaniu i teraz klops nie działa.
restauro - 7 Październik 2016, 20:29
Prawdopodobnie któraś poprawka ma na to wpływ oraz fakt ,że w zasadzie program jest przeznaczony dla 32bitowyh systemów windows .
Może ?
https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/929135
lub
http://forum.corel.com/EN/viewtopic.php?t=50811
Maciej74 - 8 Październik 2016, 17:49
Wypróbuję z czystym rozruchem .Wskazówki z forum mogą być przydatne dam znać czy soś ruszyło w sprawie CVS X5
restauro - 8 Październik 2016, 17:56
Dołączyłem ten link ponieważ szukamy drogą eliminacji ,troche po omacku .Ty raczej nie masz problemu z instalacją .Program się zainstalował.
Zbynek - 9 Październik 2016, 18:38
Witam wszystkich forumowiczów.
Zarejestrowałem się przed chwilą na tym forum, aby podziękować Wam za pomoc w rozwiązaniu problemu z niedziałającym programem Corel Video Studio Pro X5. Walczyłem z tym problemem od pół roku. Dzisiaj znalazłem informację od "Siutka" o nowych aktualizacjach powodujących konflikt.
KB3146706
KB3147071
Odinstalowałem je i 100% sukcesu. Program natychmiast odpalił bez żadnych problemów.
Wcześniej odinstalowałem już (bez widocznego efektu) poniższe aktualizacje
kb3126593 kb3126587 kb3134814 kb3140410
Pozdrawiam
Maciej74 - 9 Październik 2016, 22:00
Niestety odinstalowałem wszystkie zamieszczone aktualizacje i nic to nie pomogło. Zainstaluje system Win 7 - 32 bit będę instalował aktualizacje i zobaczę co jest przyczyną - podzielę się zauważonymi spostrzeżeniami.
restauro - 10 Październik 2016, 08:09
Z Windows już tak bywa ,czasem nie wiadomo do końca skąd biorą się problemy. Wiem coś na tem temat ,sam walczę z instalacją EPU Asusa .
W komputerze mam dwa czyste systemy Win10 , na dwóch dyskach ( mój i żony) w jednym instalacja przebiegła prawie bezproblemowo , w drugim nawet nie rusza. Pewnie bym sobie odpuścił ,gdyby nie hałas rozjuszonego wentylatora , którego bez programy EPU nie mogę zmniejszyć .
|
|