Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Corel Draw 2020 (MAC)! Overprint i cutting line jak ustawic?
Autor Wiadomość
iguassu 
Początkujący


Wiek: 53
Dołączyła: 29 Mar 2011
Posty: 5
Skąd: Wawa
  Wysłany: 8 Grudzień 2020, 09:30   Corel Draw 2020 (MAC)! Overprint i cutting line jak ustawic?

Hej, jestem trochę zielona w DTP, mam projekt prostych etykiet i kompletnie nie wiem jak sobie poradzić z ustawieniami w nowym Corelu na MACu! Może ktoś pomoże..niestety powoli tracę cierpliwosc do Corela w wersji na MAC Pozdrawiam wszystkich...
 
 
lajosz
Fachowiec


Wersja CorelDRAW: Corel Draw X6 , 2020
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 289
Skąd: Ziębice
Wysłany: 8 Grudzień 2020, 14:00   Re: Corel Draw 2020 (MAC)! Overprint i cutting line jak usta

iguassu napisał/a:
Hej, jestem trochę zielona w DTP, mam projekt prostych etykiet i kompletnie nie wiem jak sobie poradzić z ustawieniami w nowym Corelu na MACu! Może ktoś pomoże..niestety powoli tracę cierpliwosc do Corela w wersji na MAC Pozdrawiam wszystkich...


Co prawda nie mam MAC-a, ale .... mam Corela 2020 (na Windowsie) i ...... niestety muszę stwierdzić, że Corel w wersji 2020 to REGRES, a nie progres, czyli też mam z nim sporo problemów których NIE MA np. w wersji 16.

Inaczej pisząc, patrząc na nowego "wspaniałego" Corela mam nieodparte wrażenie, że Corel zaczął celować (niestety) w znacznie szerszą grupę odbiorców i dlatego są w nim tzw. "ułatwienia" które moim zdaniem za cholerę nie pomogą początkującym, a tych z dużym Corel-owym stażem tylko wk_rwiają.