Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
prośba o pomoc
Autor Wiadomość
pleg
Początkujący


Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 4
Wysłany: 10 Październik 2006, 18:57   prośba o pomoc

(jak w temacie\
nie ukrywam że jestem zielony
z góry dziękuję za pomoc
 
 
anonymus
[Usunięty]

Wysłany: 10 Październik 2006, 19:00   

Zaznacz czcionkę i prawoklik na kolorze, którego chcesz mieć kolor outline.
 
 
lmyk
Początkujący


Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 10
Wysłany: 11 Październik 2006, 08:17   

Witam
Kwestia czy chcesz outline do wydruku czy do cięcia, jeżeli tylko do druku to tak jak Amba napisał, wejdź również w opcje pióra i zaznacz na wszelki wypadek opvję skaluj z obrazkiem (po to aby kontur powiększał się proporcjonalnie wraz z czcionką) oraz druga opcja za wypełnieniem (chodzi o ro żeby nie zmieniało ci wielkości litery a tylko sam obrys), jeżeli chodzi o cięcie ploterem to po zrobieniu konturu wystarczy w w górny6m paku opcji wyszukać opcję przekształć kontur w obiekt.
Mam nadzieję , że pomogłem.
Pozdrawiam :-D
 
 
pleg
Początkujący


Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 4
Wysłany: 1 Listopad 2006, 00:41   

lmyk napisał/a:
Witam
Kwestia czy chcesz outline do wydruku czy do cięcia, jeżeli tylko do druku to tak jak Amba napisał, wejdź również w opcje pióra i zaznacz na wszelki wypadek opvję skaluj z obrazkiem (po to aby kontur powiększał się proporcjonalnie wraz z czcionką) oraz druga opcja za wypełnieniem (chodzi o ro żeby nie zmieniało ci wielkości litery a tylko sam obrys), jeżeli chodzi o cięcie ploterem to po zrobieniu konturu wystarczy w w górny6m paku opcji wyszukać opcję przekształć kontur w obiekt.
Mam nadzieję , że pomogłem.
Pozdrawiam :-D