Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Eksport do Worda--->problem
Autor Wiadomość
Kasia
Gość
Wysłany: 21 Marzec 2006, 18:29   Eksport do Worda--->problem

Serdecznie witam!
Na początek chciałabym podziękować autorowi strony (zakładam że jest również twócą tego forum), zamieszczone teksty naprawdę bardzo mi pomogły w złębianiu tajników Corela :-D Jestem początkującym użytkownikiem programu, w zasadzie uczę się go od dwóch dni. Jak na razie idzie nieźle, ale oczywiście pojawiają sie pewne problemy, oto jeden z nich:
Po wyeksportowaniu rysunku z Corel do M Word (2003) na wydruku linie które powinny być czarne, sa szare, choć na podglądzie wydruku wszystko wygląda ok. Drukarka jest laserowa (może stąd wynika problem). Próbowałam rys. eksportować do plików jpg. i png ale z tym samym rezultatem :-| Czy jest jakiś sposób by sobie z tym poradzić?
Pracuję na Corel 12.
 
 
Tomek
Początkujący


Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 5
Wysłany: 22 Marzec 2006, 19:05   

Ja bym po pierwsze sprobowal zmienic palete z domyslnej RGB na CMYK. Powinno pomoc. Ewentualnie zdefiniowac liczbowo kolor konturow z okna (np dla RGB czarny bedzie mial R=0; G=0; B=0).
 
 
Kasia
Gość
Wysłany: 26 Marzec 2006, 16:54   

Rzeczywiście domyślnie ustawiony jest kolor 90%black. Zmieniłam na 100% czarnego ale nic z tego, nadal taki sam efekt, kolor może odrobinę bardziej czarny ale nie czarny! :-/
 
 
Mariograf 
Początkujący
Mario


Wersja CorelDRAW: X6
Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Marzec 2006, 13:27   

A co jak dasz grubość lini 0,2 mm lub więcej? (włosowy zwykle Xle lub wcale się nie drukuje-w zależności od rozdzielczości wyjściowej)