|
Mapa świata |
| Autor |
Wiadomość |
maxel17
Początkujący

Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 2 Skąd: podlasie
|
|
|
|
 |
s-p-i-n

Pomógł: 192 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1484 Skąd: opolszczyzna
|
Wysłany: 12 Grudzień 2012, 15:07
|
|
|
Jeżeli masz w wektorze mapę swiąta to wystarczy narysować okrąg przyciąć część mapy by nie było widać całej - wkońcu to ma być globus, a na nim nie widać całego świata i zastosować ten tutorial
http://corel.wodip.opole....opic.php?t=3607 |
|
|
|
 |
maxel17
Początkujący

Dołączył: 20 Lis 2012 Posty: 2 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 10:34
|
|
|
Chodzi dokładnie o taki projekt, gdzie punkt łączenia równoleżników jest w górze globu. Jak robię wg wskazówek to tego punktu nie ma, a musi być dokładnie taki jak w załączeniu.
glob.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 470 raz(y) 77.85 KB |
|
|
|
|
 |
s-p-i-n

Pomógł: 192 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1484 Skąd: opolszczyzna
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 11:12
|
|
|
| możesz to również zrobić przy pomocy rybiego oka, narysuj najpierw równoleżniki i nałóż rybie oko |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Grudzień 2012, 16:47
|
|
|
hym o takie coś chodzi?
jeśli tak to jet to punkt zbiegu południków,ale wracając do tematu w corelu powinno być taakie coś jak efekty-renderowanie-szkielet kuli i tam ustawiasz sobie ilośc południków,równoleżników,nachylenie i inne duperelki,jesli nie ma a niechcesz się męczyć to pobież sobie jakiś programik który to robi z automatu i dopiero baw się dalej w corelu,wrazie co wszucam ci taką kule,tę mape se usuń jak chcesz ,bo nie chciało mi się zbytnio nad nią spuszczać i wyszła jak wyszła |
|
|
|
 |
|
|