Krzywa Beziera |
Autor |
Wiadomość |
kurczaczi
Bywalec
Wiek: 42 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 22 Skąd: jelonka city
|
Wysłany: 12 Sierpień 2007, 10:41 Krzywa Beziera
|
|
|
Mam pytanie jak stawiam punkty krzywą beziera czy mogę ustawić jakiś podgląd prowadnic rzeby proste po złączeniu punktów np w poziomie były równoległe do obszaru roboczego |
|
|
|
|
ozo
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lip 2007 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Sierpień 2007, 14:51
|
|
|
Zaznaczasz Widok prowadnice (pokaż)
Łapiesz myszka za krawędź (poziomą lub pionową) i ciągniesz prowadnice w dowolne miejsce oczywiscie robisz to z dowolną ilością prowadnic |
|
|
|
|
kurczaczi
Bywalec
Wiek: 42 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 22 Skąd: jelonka city
|
Wysłany: 12 Sierpień 2007, 18:36
|
|
|
a czy możemy wypełnić kolorem lub teksturą obszar podzielony prowadnicami, czy koniecznie trzeba narysować obszar krzywymi i dopiero wypełnić ( pytam bo jestem zielony i naprawde nie mam pojęcia ) |
|
|
|
|
JarekDRAW
Pomógł: 93 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sty 2007 Posty: 1176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Sierpień 2007, 05:44
|
|
|
kurczaczi napisał/a: | koniecznie trzeba narysować obszar krzywymi i dopiero wypełnić |
Dokładnie to trzeba zrobić. |
|
|
|
|
jagna
Jagna
Pomogła: 13 razy Wiek: 50 Dołączyła: 17 Paź 2006 Posty: 478 Skąd: Australia
|
Wysłany: 14 Sierpień 2007, 01:59
|
|
|
dla ułatwienia - niektóre figury geometryczne masz w Corelu w pasku narzędzi:) - nie musisz ich tworzyć krzywymi |
|
|
|
|
|