Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Modele kartonowe skany Pomoc !
Autor Wiadomość
wilk21 
Początkujący


Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 11 Kwiecień 2014, 21:39   Modele kartonowe skany Pomoc !

Witam założyłem te konto bo mam nadzieje że mi tu ktoś pomoże otóż sklejam modele kartonowe te darmowe z internetu ale chciałbym skleić skan danej wycinanki starej pytałem się już na forum modelarskim ale nie chcieli mi pomóc powiedzieli tylko zebu cześć i wymiary do siebie pasowały trzeba je zrobić w corelu nie wiem nie znam się na tym dla tego piszę tu bardzo proszę żeby mi ktoś pomógł z góry dzięnki i proszę o odp Pozdrawiam .
 
 
Shame 
Red Dot Corporation



Wersja CorelDRAW: X7
Pomógł: 213 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 2565
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Kwiecień 2014, 22:36   

Mniej więcej wydaje mi się, że jak już wiem o co chodzi, to uzmysławiam sobie, że nie wiem... Mógłbyś dać jakiś przykład? Bo jeśli dobrze zrozumiałem, chodzi ci o skład szablonu do wycięcia danego modelu? O nałożenie tekstur? O co dokładnie?
 
 
Artur Miernik 



Pomógł: 49 razy
Wiek: 51
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1608
Skąd: Starachowice
Wysłany: 11 Kwiecień 2014, 23:38   

Powinieneś po prostu zrobić coś takiego jak w Małym modelarzu. Czyli rozrysować siatki. Żeby to robić od zera, to trzeba znać geometrię (np. do wyliczania krzywizn) oraz Corela.

A, żeby nauczyć się podstaw Corela, to wskanuj sobie jakiś prosty model. Wciągnij skan do corela. Zablokuj go i dokładnie obrysuj. Gdy będziesz miał obrys, to nadaj wypełnienia*. Na koniec usuń zablokowany podkład a resztę wydrukuj na kartonie.

PS.
Ten temat powinien znaleźć się w dziale CorelDraw albo HydePark. Jedno z dwojga.

________