|
Problem - CorelDraw X8 (biale tlo na ekranie instalacyjnym) |
| Autor |
Wiadomość |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 29 Marzec 2016, 12:18 Problem - CorelDraw X8 (biale tlo na ekranie instalacyjnym)
|
|
|
Witam!
Po uruchomieniu aplikacji (trial) i wyświetleniu ekranu instalacyjnego programu, po chwili mam białe tło na tym ekranie instalacyjnym. Nie da się w nic kliknąć, aby zainstalować program... System 64 bitowy / Win 10 / karta graficzna zintegrowana.
Zalecane czynności (uruchomienie pliku .exe jako admin, włączenie UAC, wyłączenie antywirusa i firewalla) nie dają pomyślnego rezultatu.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7699 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Marzec 2016, 12:32
|
|
|
| Masz zainstalowany Microsoft Net Framework 4.6 i uaktualniony Windows? |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 29 Marzec 2016, 12:40
|
|
|
Tak . Wersja Net Framework - 4.6.1 (sprawdzona przed chwila). Updaty Windowsa uaktualnione.
Pobrałem tez x7. Ta instaluje się bez problemu .... |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7699 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29 Marzec 2016, 13:08
|
|
|
| Jaki masz procesor? |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 29 Marzec 2016, 13:34
|
|
|
| Intel Core i7 4790 / 16 Gb Ram |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7699 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 29 Marzec 2016, 14:25
|
|
|
| Niestety problem nie do przejścia ... Nie pomogło... |
|
|
|
 |
tegraf
Ekspert tegraf

Pomógł: 74 razy Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 1954 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 11:23
|
|
|
| Dziękuje Tegraf. Już wcześniej próbowałem tych opcji z forum Corela. W dalszym ciągu efekt końcowy jest negatywny. |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 12:26
|
|
|
Tez dochodzę do wniosku, ze coś sie kłóci pomiędy systemem, a programem. Miałem też podobny przypadek w przypadku innego programu firmy. Po reinstalacji systemu instalacja zadziałała ok. W Windows 10 jest przeglądarka Microsoft Edge, ale jest podobnie jak IE jest zintegrowana z systemem.
Może rzeczywiście przyblokowuje... |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7699 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 12:29
|
|
|
Spróbuj wyłączyć przeglądarkę . Może również spróbować instalacji wersji angielskiej lub amerykańskiej?
Czy Windows 10 ma opcję instalacji programów w trybie Rozwiąż problemy ze zgodnością ?
Jeśli tak , można przetestować ten sposób . |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 13:16
|
|
|
| Tak, jest opcja instalacji programów w trybie "Rozwiąż problemy ze zgodnością". Też już próbowalem. |
| Ostatnio zmieniony przez netgrafik 31 Marzec 2016, 16:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tegraf
Ekspert tegraf

Pomógł: 74 razy Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 1954 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 14:39
|
|
|
| A zamiana przeglądarki domyślnej (z Explorera czy też Edge) na inną (np. Chrome)? |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 16:08
|
|
|
| Domyślną mam ustawioną na Firefoxa .... |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7699 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31 Marzec 2016, 17:29
|
|
|
"
Reset your Internet Explorer.
1. Press WINDOWS KEY + R
2. Type INETCPL.CPL and hit OK (this will pull up Internet Options)
3. Go to the advanced tab and hit RESET
This worked for me. Even if you don't use IE try this out.
Had the same problem on my Windows 10 laptop and this method worked!! Thanks! "
Chodzi o zresetowanie , w tym wypadku IE , może w ten sam sposób zadziała z Edge ?
Jeśli se uda spróbuj ponownej instalacji CorelDarw. |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 12:50
|
|
|
| Też próbowałem... Efekt negatywny... |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 14:09
|
|
|
| masz 10 z upgrade czy jako nowy system ? bo to jest naprawde bardzo istotne |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 14:59
|
|
|
| Windows 10 Threshold 2 z updatami na bieżąco, postawiony na czysto ... |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 15:21
|
|
|
update? czyli czysty nzawijmy to box dobrze kumam to jesli tak to musisz miec tez x8 czyste nie upgrade inaczej to jest droga przez meke ,chyba ze posiadasz genius backup manegar,ale to na inny temat jest ,z tego co kumam to prubujesz byc madrzejszy (tylko sie nie obrazaj bo takiego zamiaru nie mam zeby cie zdenerwowac)od programistow ,tak sie ni da znaczy sie da ale trza miec minium tego genius |
|
|
|
 |
netgrafik
Początkujący

Dołączyła: 29 Mar 2016 Posty: 11 Skąd: bonn
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 15:39
|
|
|
| Wersja box instalowana na nowo kupionym komputerze... |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7699 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 16:46
|
|
|
| Bidon X8 to trial . |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2016, 17:27
|
|
|
aaa to trial jest weee to nie wiem |
|
|
|
 |
|
|