 |
Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych
|
|
Problem z uruchomieniem paintshop pro x5 |
| Autor |
Wiadomość |
aux84
Początkujący

Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 1 Skąd: mozambik
|
Wysłany: 14 Październik 2012, 21:21 Problem z uruchomieniem paintshop pro x5
|
|
|
Witam. Mam taki problem, że nie mogę uruchomić Corela. Mam win7 64 bit, świeży system, wszystkie aktualizacje są. Ściągnęłem wersję testową ze strony corela. Zainstalowało się OK. Przy odpaleniu mam taki komunikat jak w załączniku. Co z tym fantem zrobić?
paint.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 399 raz(y) 43.4 KB |
|
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Październik 2012, 21:37
|
|
|
| jak dla mnie jakiejs biblioteki brak,odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz ale z wyłączoną zaporą!!! |
|
|
|
 |
Cysorz


Pomógł: 207 razy Dołączył: 01 Sty 2011 Posty: 3146 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Październik 2012, 22:37
|
|
|
Nie instalowałeś już wcześniej jakiegoś triala ze stajni Corela? Bo to wygląda na typowy komunikat, że się chce zainstalować program po raz kolejny.
Jeżeli tak, to musisz zrobić gruntowne czyszczenie rejestru.
Jeżeli nie, możesz spróbować zainstalować Framework'a (20% szans, ale lepiej spróbować niż reinstalować cały system)... |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
|
Nowe zasady dotyczące cookies. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
| | Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12 |
|
|