|
Problem z instalacją CorelDRAW na Win7. |
| Autor |
Wiadomość |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 15:26 Problem z instalacją CorelDRAW na Win7.
|
|
|
Witam.
W miarę możliwości przegrzebałam forum ale niestety nie znalazłam identycznego problemu więc z góry przepraszam, jeżeli jednak taki istnieje.
Pobrałam ze strony corel.com wersję próbną programu CorelDRAW Graphics Suite X6 dla Win7 32bit. I tak jak w tym przypadku http://corel.wodip.opole.pl/forum podczas instalacji nie aktywuje mi się przycisk "Akceptuję". W w/w temacie były porady dla Win8 ale wypróbowałam następujące:
1. Włączenie wtyczek
2. Wyłączenie zapory
3. Wciskanie tabulatora
4. Uruchomiłam ppm jako administrator
5. Utworzyłam nowe konto administratora i z niego odpalałam
6. Zainstalowałam .NET Framework
I nic. W dalszym ciągu przycisk nie chce się aktywować. Nawet regulamin przeczytałam w nadziei, że wolniejsze przewijanie coś da
Nie ruszałam tylko rejestru, ponieważ kompletnie się w nim nie orientuję a i pierwszy raz pobrałam Corela więc to i tak chyba by nic nie dało hm
No, to by było na tyle. Bardzo mi zależy na tym, by rozwiązać ten problem więc będę mega wdzięczna za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Artur Miernik


Pomógł: 49 razy Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 1608 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 16:55
|
|
|
| Mam nadzieję, że forumowicze wymyślą coś prostszego, niemniej, mam niezawodny sposób. Trzeba zaingerować w zawartość pliku sterującego przebiegiem instalacji. Pisałem już o tym, zatem odsyłam do wątku. |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 16:57
|
|
|
dlatego ja nigdy nie pobieram wersji próbnych ze strony producenta bo zawsze jest coś zwalone ,ja teraz nie pamiętam jak te okno wyglądało ale wez zaktualizuj jawe i flash czyli flash playera odpal poprostu adobe czy tam acrobata i powinno pojśc z górki,może być też tak że się żle sciągneło nieraz tak bywa |
|
|
|
 |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 17:36
|
|
|
Ok, więc zacznę od tych nieco prostszych porad
Bidon184, zarówno Javę jak i Flash mam zaktualizowane, bo ustawiony mam automat. Dla pewności sprawdziłam no ale tak jak mówię, wszystko jest w nowej wersji. Hm, pobrałam też wersje Corela dla 64bit i jest ten sam problem. Spróbuję pobrać z innej strony, ciekawe czy wtedy się zainstaluje.
Cofam, nie mogę pobrać z innego miejsca, każda strona odsyła do producenta. |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 18:08
|
|
|
OMG,no weź choiciażby z gryzonia se pobierz |
|
|
|
 |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 18:35
|
|
|
E tam, zanim zajrzałam na stronę producenta próbowałam i na samym początku instalowania woła hasło. A ja tam nie chce majstrować, tylko po prostu mieć tą miesięczną wersję próbną. |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 19:47
|
|
|
ależ ja nie namawiam do majstrowania |
|
|
|
 |
Cysorz


Pomógł: 207 razy Dołączył: 01 Sty 2011 Posty: 3146 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 20:21
|
|
|
| Jeżeli kiedykolwiek na aktualnym systemie instalowałaś Corela w wersji "trial", to kolejnej nie zainstalujesz. |
|
|
|
 |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 20:52
|
|
|
| bidon184 napisał/a: | ależ ja nie namawiam do majstrowania |
Nic nie sugeruję oczywiście |
|
|
|
 |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 20:58
|
|
|
| Malutki napisał/a: | | Jeżeli kiedykolwiek na aktualnym systemie instalowałaś Corela w wersji "trial", to kolejnej nie zainstalujesz. |
Hm, wcześniej nigdy nie instalowałam Corela. Dopiero dziś, najpierw pobrałam z "gryzonia" ale nie zainstalowałam, bo zanim się ruszyło wyskoczyło okienko wołające hasło. Wiec wywaliłam instalkę i pobrałam ze strony producenta. |
|
|
|
 |
Shame
Red Dot Corporation


Wersja CorelDRAW: X7
Pomógł: 213 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 2565 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 21:03
|
|
|
| eryneth napisał/a: | | Nie ruszałam tylko rejestru |
To może czas zacząć? Może masz jakieś zagubione rekordy, nieistniejące odwołania itp.. Nie namawiamy tutaj do piracenia, broń boże, ale poszukaj może trajali do TuneUp Utilities albo darmowego CCleanera i odkurz sobie rejestr. Czasem (rzadko, bo rzadko, ale jest nadzieja) takie zabiegi pomagają. |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 22:30
|
|
|
niom,moze być też tak że w windowsie jakiś syf siedzi i nie chce się usunąc,więc można sobie z hakować oczyszczanie ktore domyslnie jest zblokowane więc tak klikamy przycisk start(to ten klawisz z logo windows ) i jednocześnie klikamy w R w oknie które nam się pojawi wklej takie cósik
%Systemroot%\system32\cmd.exe /C cleanmgr /sageset:65535 & cleanmgr /sagerun:65535
no i tera pojawi ci się okienko popup i tam pozaznaczaj kwadraciki ,mozesz nie zaznaczać tych z ikoną windows jesli chcesz miec kopie serwis pack i inne duperele windowsa |
|
|
|
 |
Artur Miernik


Pomógł: 49 razy Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 1608 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 22:47
|
|
|
| Kod: | /sageset:65535
/sagerun:65535 |
Za co odpowiadają te przełączniki? |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 22:52
|
|
|
| za czyszczenie po rozpoczęciu/zamknięciu sesji |
|
|
|
 |
Artur Miernik


Pomógł: 49 razy Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 1608 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 22:54
|
|
|
| A wartość liczbowa po nich? |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 22:57
|
|
|
| to zwykly kod dostępu |
|
|
|
 |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 23:15
|
|
|
| bidon184 napisał/a: | | jednocześnie klikamy w R w |
Olaboga, nie żebym była kompletnie zacofana ale w żaden sposób nie udaje mi się wcisnąć tego jednocześnie. Heh, śmiechy jak nic. ok Całe szczęście, że przynajmniej wiedziałam gdzie jest start |
|
|
|
 |
eryneth
Początkujący


Wiek: 34 Dołączyła: 18 Gru 2013 Posty: 7 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18 Grudzień 2013, 23:18
|
|
|
| Shame napisał/a: | | eryneth napisał/a: | | Nie ruszałam tylko rejestru |
To może czas zacząć? |
Użyłam CCleaner'a i chyba zrobiłam co trzeba ale to nic nie dało, niestety. |
|
|
|
 |
Artur Miernik


Pomógł: 49 razy Wiek: 53 Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 1608 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 19 Grudzień 2013, 15:27
|
|
|
| bidon184 napisał/a: | | to zwykly kod dostępu |
? |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|
|