Corel Draw x7 nie działa |
Autor |
Wiadomość |
alewol
Początkujący
Wersja CorelDRAW: x7
Wiek: 30 Dołączyła: 07 Cze 2016 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 7 Czerwiec 2016, 19:12 Corel Draw x7 nie działa
|
|
|
Jeszcze 2 tyg temu program działał, teraz przy próbie uruchomienia pojawia sie tylko okienko z napisem: Inicjowanie interfejsu użytkownika... Ładuje sie kilka sekund i znika. Prosze o pomoc! |
|
|
|
|
Shame
Red Dot Corporation
Wersja CorelDRAW: X7
Pomógł: 213 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Kwi 2012 Posty: 2565 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Czerwiec 2016, 22:21
|
|
|
Po kolei: sprawdź czy między "dwa tygodnie temu" a dzisiaj nie instalowałeś (lub same się nie zainstalowały) jakichś uaktualnień Windowsa. Jeśli tak, to je odinstaluj po jednym poczynając od najnowszego, aż trafisz na feralny.
Jeśli to nie pomoże, to uruchom Corela trzymając F8 - zresetują się ustawienia, ale może ruszy.
Jeśli nadal będzie problem - przeinstaluj Corela. Możesz użyć opcji Napraw po uruchomieniu setup'a. |
|
|
|
|
alewol
Początkujący
Wersja CorelDRAW: x7
Wiek: 30 Dołączyła: 07 Cze 2016 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 17:41
|
|
|
Próbowałam uruchomienia z F8
Usunęłam 2 ostatnie aktualizacja Windowsa
I przeinstalowałam używając opcji napraw i nic niestety nie pomogło |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 17:56
|
|
|
Sprawdź według daty aktualizacje i usuń pojedynczo wszystkie , od czasu kiedy zaczęły się problemy . |
|
|
|
|
alewol
Początkujący
Wersja CorelDRAW: x7
Wiek: 30 Dołączyła: 07 Cze 2016 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 18:21
|
|
|
Tak zrobiłam i nic, dalej nie działa |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 19:21
|
|
|
Jaki masz system Windows ? |
|
|
|
|
alewol
Początkujący
Wersja CorelDRAW: x7
Wiek: 30 Dołączyła: 07 Cze 2016 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 19:51
|
|
|
Windows 8.1 |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 19:55
|
|
|
Jeszcze nie zamieniłaś na Windows 10 ?
Niestety nie znam 8,1 i chyba nie chcę poznać , ale może uaktualnienie by rozwiązało problem. |
|
|
|
|
Cysorz
Pomógł: 205 razy Dołączył: 01 Sty 2011 Posty: 3137 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 20:26
|
|
|
restauro napisał/a: | może uaktualnienie |
Restauro, nie udzielaj takich rad bo Cię jeszcze ktoś przeklnie |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 20:56
|
|
|
Cysorz napisał/a: | o Cię jeszcze ktoś przeklnie |
W ciągu tygodnia robiłem to cztery razy .Oczywiście nie bez problemów , teraz wiem jak w miarę bezboleśnie to zrobić . |
|
|
|
|
alewol
Początkujący
Wersja CorelDRAW: x7
Wiek: 30 Dołączyła: 07 Cze 2016 Posty: 5 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2016, 21:27
|
|
|
restauro napisał/a: | Jeszcze nie zamieniłaś na Windows 10 ?
Niestety nie znam 8,1 i chyba nie chcę poznać , ale może uaktualnienie by rozwiązało problem. |
chyba nie |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2016, 10:39
|
|
|
Gdybyś się jednak zdecydowała , przed uaktualnieniem odinstaluj CorelDraw i daj znać ,że zmieniłaś zdanie .Podpowiem jak to zrobić gdyby automatyczna aktualizacja się nie udała . |
|
|
|
|
|