Corel VideoStudio nie uruchamia się |
Autor |
Wiadomość |
pablo_brava
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Marzec 2016, 21:53
|
|
|
restauro napisał/a: | http://www.videostudiopro.com/en/support/updates/#vsp-version-tab=1
Corel VideoStudio X8.5
Hotfix 2
This Hotfix is now available for VideoStudio X8.5 on Windows 7.
This update fixes launch issues caused by the February 2016 Windows 7 Security Update from Microsoft.
Released: 2016-02-11
Ta poprawka jest już dostępna dla VideoStudio x8.5 na Windows 7.
Ta aktualizacja rozwiązuje problemy powodowane przez uruchomienie Windows 7 lutego 2016 Aktualizacja zabezpieczeń firmy Microsoft.
Wydany: 11.02.2016 |
Tylko ja mam X8, a nie 8.5. To chyba jest różnica? |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21 Marzec 2016, 21:56
|
|
|
Nie ma takiej wersji 8,5 to mogą byc uaktualniane.
Najwyżej odrzuci.
Widzę ,ze to chyba wersja Ultimate . |
|
|
|
|
pablo_brava
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Marzec 2016, 21:58
|
|
|
restauro napisał/a: | Nie ma takiej wersji 8,5 to mogą byc uaktualniane.
Najwyżej odrzuci. |
OK.
Dzięki za pomoc.
Dam znać po zakończeniu. |
|
|
|
|
pablo_brava
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Marzec 2016, 22:33
|
|
|
Ufff....
Wgrane po kolei wszystkie service packs i hot fixy.
Poszło.
Dzięki raz jeszcze za wsparcie. |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Marzec 2016, 08:11
|
|
|
Cieszę się ,że się udało . |
|
|
|
|
siutek
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2016 Posty: 2 Skąd: Chełmża
|
Wysłany: 29 Czerwiec 2016, 20:08
|
|
|
No to i ja dorzucę swoich 5 groszy do wątku.
Posiadam legalną wersję Corela VideoStudio x6, OS. Windows 7 64 bit.
Programu używałem sporadycznie, ostatni raz chyba w ubiegłym roku.
Dzisiaj chciałem go odpalić, ale objawy pojawiły się takie jak opisano wcześniej. Po kliknięciu na ikonkę komputer myśli przez kilka sekund, potem odpuszcza. Nic się nie dzieje, żadnego komunikatu błędu. Jedynie w zdarzeniach windows info o APPCRASH dotyczące pliku vstudio.exe.
Wywaliłem wszystkie wspomniane tutaj aktualizacje, zresetowałem kompa by wczytał nowe ustawienia do rejestru. I nic.
Chciałem nawet hotfixa zainstalować, ale okazuje się, że dla mojej wersji programu dostępny jest tylko jeden, ale dla windowsa 32-bitowego.
Usunąłem aktualizacje:
KB3126593
KB3126587
KB3140410
i jeszcze jedną o której tutaj nie było mowy, a gdzieś w necie trafiłem na info, że też stwarzała problemy przy tym programie:
KB3134814.
Ale nie dało to żadnego efektu. :(
Nie jestem w stanie wyrzucać kolejnych aktualizacji w poszukiwaniu winowajcy, bo tak jak mówiłem, używam tego programu sporadycznie, więc trochę bym tego musiał pokasować :/
====================
edit:
Ok, poradziłem sobie, usunąłem kolejną, piątą już aktualizację. (Jedną z dwóch poniższych, nie pamiętam którą).
KB3146706
KB3147071
Podaje obie, bo obie są wymieniane w kontekście podobnych błędów VideoStudio. |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 5 Październik 2016, 21:42
|
|
|
Posiadam legalną wersję Corela VideoStudio x5, OS. Windows 7 64 bit. Video Studio x5 zainstalowałem na komputerze córki. Ćórka korzysta z niego sporadycznie więc jakiś czas temu zauważyliśmy tą blokadę. Odinstalowaliśmy podane aktualizacje ale niestety nic nie pomogło. Czy ktoś może próbował z następnymi które powodują konflikt? |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Październik 2016, 12:51
|
|
|
Spróbuj odinstalować ,wyczyścić system i zainstalować program od nowa. |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Październik 2016, 13:47
|
|
|
Spróbuje odinstalować,czy w rejestrze też przeprowadzić czyszczenie? Odinstalowałem podane w postach aktualizacje łącznie z tymi ostatnimi tylko ,że nie sprawdziłem od kiedy miałem zainstalowane te ostatnie . Tak to bym miał orientację czy od tego czasu nie zostały zainstalowane kolejne które powodują blokowanie programu. Serwis techniczny Microsoftu na temat problemów z Corelem milczy. Firma Corel na swojej stronie przywołuje tylko patcha do Corel VideoStudio X8.5 Hotfix 2 rozwiązujący ten problem bez odinstalowania aktualizacji. |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Październik 2016, 14:41
|
|
|
Najlepiej wyczyścić wszystko , to niewiele więcej pracy. |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Październik 2016, 21:10
|
|
|
Niestety wyczyściłem rejestr i instalowałem od nowa. Program zainstalował się do końca lecz nie chce za żadne skarby odpalić. |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 7 Październik 2016, 09:30
|
|
|
Jak wrócę z pracy to spróbuję. Jeżeli chodzi o service pack 3 Corela to podejrzewam ,że nie będzie on miał wpływu co do działania programu. Może ta aktualizacja coś pomorze bo mam zainstalowane Frameworki do 4,5 a widzę że pokazała sie ta wersja 4,6 . Nie chce stawiać systemu od nowa najgorzej ,że firma Microsoft nic w pomocy na ten temat nie pisze? Żadna łatka od nich nie wyszła |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 7 Październik 2016, 09:48
|
|
|
Masz rację SP3 prawdopodobnie nic nie da ,ale i nie zaszkodzi .
Odnośnie Framework .
Najnowsze raczej nie są ważne konkretnie dla tego programu ,kiedy powstawał była chyba 3 lub 3,5 .
Z Microsoft .NET Framework jest tak , że nowsza wersja , nie aktualizuje starszej
,dlatego ważne są wszystkie ,ponieważ masz nie tylko ten konkretny program , ale również inne , nowsze . |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 7 Październik 2016, 12:46
|
|
|
Cenna uwaga w aktualizacjach mam NET Framework 4,5 i on się uaktualniał zobaczę jak wygląda sprawa z wersją 3 lub 3,5 dam znać |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 7 Październik 2016, 18:43
|
|
|
Niestety aktualizacje Net Framework sprawdzone były zainstalowane najnowsze i nic dalej po nowej instalacji nie chce ruszyć |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 7 Październik 2016, 19:08
|
|
|
Maciej74 napisał/a: | sprawdzone były zainstalowane najnowsze i |
W tym wypadku , chodzi raczej o te starsze, rozumiem ,że również masz zainstalowane . |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 7 Październik 2016, 19:58
|
|
|
Sprawdziłem wersje Framework 3.5 mam zainstalowane najnowsze. Zaznaczam iż wcześniej program działał dobrze. Miałem przerwę w użytkowaniu i teraz klops nie działa. |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 8 Październik 2016, 17:49
|
|
|
Wypróbuję z czystym rozruchem .Wskazówki z forum mogą być przydatne dam znać czy soś ruszyło w sprawie CVS X5 |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 8 Październik 2016, 17:56
|
|
|
Dołączyłem ten link ponieważ szukamy drogą eliminacji ,troche po omacku .Ty raczej nie masz problemu z instalacją .Program się zainstalował. |
|
|
|
|
Zbynek
Początkujący
Dołączył: 09 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: Pilzno
|
Wysłany: 9 Październik 2016, 18:38
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.
Zarejestrowałem się przed chwilą na tym forum, aby podziękować Wam za pomoc w rozwiązaniu problemu z niedziałającym programem Corel Video Studio Pro X5. Walczyłem z tym problemem od pół roku. Dzisiaj znalazłem informację od "Siutka" o nowych aktualizacjach powodujących konflikt.
KB3146706
KB3147071
Odinstalowałem je i 100% sukcesu. Program natychmiast odpalił bez żadnych problemów.
Wcześniej odinstalowałem już (bez widocznego efektu) poniższe aktualizacje
kb3126593 kb3126587 kb3134814 kb3140410
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Maciej74
Początkujący
Wersja CorelDRAW: Corel VS pro X5
Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 9 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 9 Październik 2016, 22:00
|
|
|
Niestety odinstalowałem wszystkie zamieszczone aktualizacje i nic to nie pomogło. Zainstaluje system Win 7 - 32 bit będę instalował aktualizacje i zobaczę co jest przyczyną - podzielę się zauważonymi spostrzeżeniami. |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10 Październik 2016, 08:09
|
|
|
Z Windows już tak bywa ,czasem nie wiadomo do końca skąd biorą się problemy. Wiem coś na tem temat ,sam walczę z instalacją EPU Asusa .
W komputerze mam dwa czyste systemy Win10 , na dwóch dyskach ( mój i żony) w jednym instalacja przebiegła prawie bezproblemowo , w drugim nawet nie rusza. Pewnie bym sobie odpuścił ,gdyby nie hałas rozjuszonego wentylatora , którego bez programy EPU nie mogę zmniejszyć . |
|
|
|
|
|