|
Błąd: numer seryjny został już użyty !!! |
| Autor |
Wiadomość |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Luty 2017, 16:07 Błąd: numer seryjny został już użyty !!!
|
|
|
Czołem.
Kupiłem ui zainstalowałem Corel X8.
Zmieniłem komputer. Do poprzedniego dysku nie mam dostępu.
Przy próbie rejestracji w karcie "mam już konto"
wklikuję nazwę konta i hasło a on mi odpowiada, że:
"Błąd: numer seryjny został już użyty".
Na stronie Corela mam w zakładce zarejestrowane produkty mój program
z właściwym numerem seryjnym.
Co dalej ? |
|
|
|
 |
Cysorz


Pomógł: 207 razy Dołączył: 01 Sty 2011 Posty: 3146 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Luty 2017, 19:48
|
|
|
| A gdzie go kupiłeś? |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Luty 2017, 23:32
|
|
|
Hmm, ze strony www.corel.com/pl/
Już raz rejestrowałem na starym komputerze.
Na stronie corela, w moich "zarejestrowanych produktach" jest numer seryjny
mojego oprogramowania. |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Luty 2017, 00:08
|
|
|
cytat z licencji corela
NINIEJSZE OPROGRAMOWANIE JEST OBJĘTE LICENCJĄ NA GOSPODARSTWO DOMOWE LUB
POJEDYNCZY ADRES („ADRES"). Z WYJĄTKIEM WYMIENIONYCH PONIŻEJ PRODUKTÓW
FIRMY COREL UŻYTKOWNIK MOŻE POBRAĆ I ZAINSTALOWAĆ OPROGRAMOWANIE NA
JEDNYM URZĄDZENIU DO PRZETWARZANIA DANYCH. UŻYTKOWNIKOWI NIE WOLNO
PONOWNIE INSTALOWAĆ OPROGRAMOWANIA NA DRUGIM URZĄDZENIU DO
PRZETWARZANIA DANYCH, CHYBA ŻE PIERWSZE URZĄDZENIE DO PRZETWARZANIA
DANYCH ULEGNIE AWARII. JEŚLI SĄ WYMAGANE KODY AUTORYZACJI, UŻYTKOWNIK
MOŻE SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA I POPROSIĆ O ZGODĘ NA
PONOWNĄ INSTALACJĘ OPROGRAMOWANIA NA NOWYM URZĄDZENIU DO
PRZETWARZANIA DANYCH, A PONADTO UŻYTKOWNIK ZAŚWIADCZY WOBEC FIRMY
COREL, ŻE OPROGRAMOWANIE ZOSTAŁO ODINSTALOWANE Z NIEDZIAŁAJĄCEGO
URZĄDZENIA DO PRZETWARZANIA DANYCH |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Luty 2017, 00:27
|
|
|
Ło matko faktycznie.
Poprzednio miałem legalnego X5 i wielokrotnie przeinstalowywałem pomiędzy komputerami jednocześnie mając na stacjonarnym i laptopie. To się wpierdzieliłem. Bez sensu nie mieć możliwości pracy na wyjeździe, na przykład
P. S. Nie musisz krzyczeć |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Luty 2017, 00:42
|
|
|
alez ja nie krzycze |
|
|
|
 |
tegraf
Ekspert tegraf

Pomógł: 74 razy Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 1954 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 23 Luty 2017, 08:02
|
|
|
Bidon, cytuj do końca, bo wprowadzasz w błąd. To dalszy ciąg cytowanego przez Ciebie wpisu.
PRYWATNI I BIZNESOWI UŻYTKOWNICY PRODUKTÓW [...] CORELDRAW, COREL PHOTO-PAINT, [...] KTÓRZY POSIADAJĄ WIELE URZĄDZEŃ DO PRZETWARZANIA DANYCH (NP. KOMPUTER STACJONARNY, LAPTOP I KOMPUTER PRZENOŚNY), MOGĄ POBRAĆ I ZAINSTALOWAĆ DOWOLNY Z TYCH PRODUKTÓW NA MAKSYMALNIE TRZECH (3) URZĄDZENIACH POD JEDNYM ADRESEM, ALE PROGRAM TEN MOŻE BYĆ UŻYTKOWANY W OKREŚLONYM CZASIE NA JEDNYM (1) URZĄDZENIU. |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Luty 2017, 09:41
|
|
|
Oki, napisałem do supporu technicznego.
Poczekamy, zobaczymy. |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 10:44
|
|
|
No i support prędko odpowiedział, że mogą coś zrobić ale muszę dosłać zdjęcie płyty w pudełku i fakturę zakupu. No to od razu zrobiłem piękne zdjęcia, wywlokłem fakturę i wszystko pięknie odesłałem.
Potem cisza to wysłałem pytanie, o co chodzi, czy jest problem i ........... nadal czekam na odzew.
Dzisiaj ponownie wysłałem całą korespondencję. Teraz znów czekam. |
|
|
|
 |
kek
Praktyk


Wersja CorelDRAW: X7
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 85 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 13:02
|
|
|
| A do czego im zdjęcie płyty i pudełka? Wystarczy przecież faktura i numer oprogramowania. Sami już nie wiedzą czego się czepiać. |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7700 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 18:54
|
|
|
| eror napisał/a: | | Teraz znów czekam. |
Ważne , że się szybko odezwali ,teraz pewnie sprawdzają kto i czy ewentualnie korzysta z tego samego klucza ? |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 20:27
|
|
|
| no i beda szukac a klolega bedzie czekal i jeszcze dostanie miliard pytan do,tam Tegraf mi zarzucil zr pisze niepelna prawde,a ja twierdze ze pisze pelna poniewaz Corela mozna zarejestrowac tylko raz i to na jednym kompie,reszre dwie wersje to klony opierajace sie na tym samym kluczu zagniezdzonym w matce ,jak matka pojdzie to tamte wedlog Corela nalezy do smietnika wlozyc,i powiem tak jesli Corel nie daje mozliwosci deaktywacji klucza ,to ja odpowiadam ze gdyby mi sie cos takiego stalo,to mialbym w glebokim powazaniu i ich polityke,odpalil bym i pracowal (a to sie da zrobic) ,poniewaz legalnie kupilem ten program i mam prawo z niego kozystac,pomijam juz fakt ze kazdy powinien miec program do professionalnego backupu z mozliwoscia transu danych,w tedy na nowego kompa mozna przseniesc pelne uprawnienia |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7700 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 20:57
|
|
|
Można się wyrejestrować , sprzedając program nowy właściciel będzie mógł założyć nowe konto.
Odnośnie logowania na innym komputerze . Robiłem to zmieniając komputer trzy razy , nie miałem z tym żadnego problemu. Po wpisaniu danych przenosił mnie na moje stare konto . |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 21:33
|
|
|
| no tak ale kolega pewnie ma OEm,lub zmienial RAM lub cokolwiek zwiazane z czipsete i dlatego sa te problemy |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 21:51
|
|
|
Nie, nie zmieniałem RAMu, tylko dodałem kolejne 2x4 GB.
Poza tym musiałem zmienić dysk i nie mam dostępu do starego.
Stąd problem, niemożność wyrejestrowania ze starego dysku. |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 23:56
|
|
|
| No ale dysk został zmieniony przez co kolejna instalacja programu i wymuszenie aktywacji. |
|
|
|
 |
bidon184 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Luty 2017, 23:57
|
|
|
| eeeh |
|
|
|
 |
Sound
Doradca

Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 114 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 28 Luty 2017, 08:39
|
|
|
| na x6 i x5 na szczęście tego nie miałem, natomiast mam taki program do nauki angielskiego, już od 5 lat wysyłam przy crashu albo zmianie kompa zdjęcie paragonu z płytą. Na dysku mam folder z tymi zdjęciami, żeby go po kolejnym razie nie szukać. Oczywiście dyskutowałem z nimi o transferze licencji, za wiele nie dało. |
|
|
|
 |
eror
Początkujący

Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Marzec 2017, 12:23
|
|
|
O.K.
Odblokowali i mogłem zalogować program na stacjonarnym i laptopie.
Pisali, że logowałem się ze złego adresu mailowego ale po zalogowaniu z tego co mi kazali,
w zakładce "informacje" jest inny, ten, który ja uważałem za właściwy.
Tak czy inaczej - działa i nie mam siły dochodzenia prawdy.
Dziękuję za pomoc i chęć wsparcia. |
|
|
|
 |
|
|