Nie działa jedna litera "m/M" (na klawiaturze) |
Autor |
Wiadomość |
Cysorz


Pomógł: 207 razy Dołączył: 01 Sty 2011 Posty: 3141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Listopad 2017, 22:53 Nie działa jedna litera "m/M" (na klawiaturze)
|
|
|
Taka ciekawostka - nie działa mi "m/M". Klawiatura na pewno sprawna, firmowa Microsoftu - chociaż ma kilka lat to spisuje się rewelacyjnie.
Rozebrałem, przeczyściłem - "m/M" nie działa.
Sterowniki zmienione na inne - "m/M" nie działa.
Przepięta do innego portu USB - "m/M" nie działa.
Na innym komputerze klawiatura chodzi normalnie, inna klawiatura przypięta do tego komputera też. Ciekawostka! - po ponownym przepięciu działa znowu normalnie.
Komputer przeskanowany, czysty na 100%, nawet przywrócenie systemu nic nie dało. Żadnych zmian sprzętowych nie było, nie było również instalowanych nowych programów (do programów "peryferyjnych" używam zazwyczaj wersji portable).
Przeglądnąłem również klawisze "przypisane" do różnych funkcji w różnych programach - nie ma nic takiego co by mogło blokować mi tą cholerną literkę. KeyTweak nie widzi żadnych problemów - także tych z dezaktywacją wybranych klawiszy.
Skończyły mi się pomysły - ma ktoś inny? |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7689 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11 Listopad 2017, 10:22
|
|
|
Działanie klawiatury po ponownym przepięciu w porcie USB , świadczy raczej o problemach ze sterownikami .
Może sterowniki USB lub Kontrolery Uniwersalnej Magistrali Szeregowej ?
Sprawdz Menedżer Urządzeń , czy któryś sterownik nie ma problemów.
Najlepiej na początek zrobić twardy reset systemu .
Jeśli to nie pomoże ,odinstalować wszystkie sterowniki i oprogramowanie klawiatury (dodatkowe i systemowe) ,wyłączyć komputer i sprawdzić przed instalacją dodatkowego oprogramowania i sterowników.
Pomyślałem jeszcze o jednym rozwiązaniu . Jakiś czas temu , w poradach na stronie Microsoftu wspominali o istotnej roli NET Framework .
Wprawdzie rzecz dotyczyła klawiatury w laptopie , ale może spróbować dograć wersje od 3 do 4
Wiem że masz nową płytę główną i tych starszych wersji możesz nie mieć zainstalowanych . |
|
|
|
 |
Cysorz


Pomógł: 207 razy Dołączył: 01 Sty 2011 Posty: 3141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12 Listopad 2017, 20:52
|
|
|
Dawno, dawno temu używałem System Mechanic i bardzo sobie ceniłem ten program. Później zaczęły się jakieś problemy bo program był tak przeładowany wodotryskami, że szkoda gadać. Ostatnio trafiłem na darmową wersję i zainstalowałem dla przetestowania - problem znikł. A naprawdę "przejechałem" wcześniej system wieloma, wieloma innymi "naprawiaczami" i nic nie pomogło. Wolałbym co prawda wiedzieć gdzie leżał problem (bo naprawił to automatycznie), ale polecam każdemu - zwłaszcza że to darmowa wersja. |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7689 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12 Listopad 2017, 21:17
|
|
|
Miejmy nadzieję ,że tym razem naprawił skutecznie |
|
|
|
 |
restauro


Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 575 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7689 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
|