Problem z 2018 na win10. |
Autor |
Wiadomość |
braindead
Praktyk
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 53 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2018, 19:07 Problem z 2018 na win10.
|
|
|
Cześć.
Kupiłem sobie nowego laptopa z win10. Szczęśliwy, że będę mógł kupić nowego Corela 2018 chciałem ściągnąć sobie instalkę z ich strony zobaczyć 14dniową werse próbną i wykupić subskrycje miesiączną na corela bo nie stać mnie na zakup licencji odrazu. Podczas instalacji wyskakuje mi błąd, który wysłyłam w pliku. Czytałem dużo o tym w necie, ale nic nie pomaga. Pomożcie proszę. Próbowałem już wyłączać antyvira, odpalać z pozycji administratora. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Dzięki i udanego wieczoru.
blad.jpg
|
Pobierz Plik ściągnięto 245 raz(y) 178.79 KB |
|
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2018, 20:36
|
|
|
Sprawdź czy masz włączone Net Framework ,ponieważ masz najnowszy system , ważniejsze są 4
Wcześniej zrób wszystkie uaktualnienia Windows .
http://corel.wodip.opole....ad.php?id=10700 |
|
|
|
|
braindead
Praktyk
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 53 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Kwiecień 2018, 09:19
|
|
|
mam to włączone, a i tak nie działa :/ |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25 Kwiecień 2018, 09:43
|
|
|
Instalowałeś wcześniej inną wersję CorelDraw na tym systemie ? |
|
|
|
|
braindead
Praktyk
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 53 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27 Kwiecień 2018, 11:32
|
|
|
Temat nieaktualny. Wystarczyło instalować corela na gołego win 10. Bez instalacji aktualizacji dla Win10. Dzięki |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2018, 11:45
|
|
|
Na jaki sprzęt się zdecydowałeś ? |
|
|
|
|
braindead
Praktyk
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 53 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 1 Maj 2018, 12:59
|
|
|
Również mam laptop firmy Asus z tą różnicą ,że go dostałem.
Nie wiem dokładnie który masz model ,ale ma chyba dodatkowe miejsce na drugi 2,5" dysk . Warto dołożyć większy , klasyczny . |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
TomaszK
Bywalec
Wersja CorelDRAW: x4 x6
Wiek: 36 Dołączył: 07 Gru 2017 Posty: 46 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 23 Maj 2018, 18:18
|
|
|
Win 10... czy tylko ja mam takie odczucie, że jest beznadziejny? Po ostatniej aktualizacji wyłożyła się część sterowników, między innymi do plotera tnącego... trzeba było odinstalować aktualizację, zainstalować raz jeszcze sterownik. Oczywiści sterownika nie można normalnie wgrać, bo win 10 wymaga podpisu cyfrowego. Żeby go wgrać trzeba trochę poszukać gdzie wyłączyć "wymaganie podpisu". Wszystko na okrętkę... a robota leży... Przy win 7 życie wydawało się prostsze... |
|
|
|
|
restauro
Wersja CorelDRAW: CorelDraw X4 ,X7
Pomógł: 574 razy Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 7680 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23 Maj 2018, 19:04
|
|
|
Po ostatniej kwietniowej aktualizacji ,musiałem postawić system od nowa .Na szczęście wszystko szybko poszło.
Trzymaj zawsze sterowniki w bezpiecznym miejscu ,gdzieś zarchiwizowane.
Jeśli nie masz , ja używam darmowy Driver Booster ,aktualnie wersja 5 ,jest zupełnie ok. chociaż nie posiadam plotera i nie wiem jak sobie radzi ze sterownikami od tego typu sprzętu.
Później go odinstalowuję , trochę nachalnie domaga się aktualizacji do wersji PRO.
Mam jeszcze jeden dobry ruski ,ale nie będę polecał ,nie jestem pewien czy czegoś tam nie dorzucili. |
|
|
|
|
|