lajosz
Profesjonalista
Wersja CorelDRAW: Corel Draw X6 , 2020
Pomógł: 38 razy Dołączył: 07 Lis 2016 Posty: 312 Skąd: Ziębice
|
Wysłany: 21 Styczeń 2022, 08:42 Wsparcie Corela jest "bardzo szybkie" .. i ... &qu
|
|
|
Taki temacik :
24 listopada 2020, skorzystałem z tzw. pomocy Corela i przesłałem zapytanie w sprawie nieprawidłowo działającego, dopiero co zakupionego Corela 2020 (Najwyższa, pudełkowa wersja).
Chodziło o niedziałającą automatyczną zamianę kolorów z CMYK czy RGB na Pantone.
W tym samym dniu utrzymałem tzw. Ticket, czyli że przyjęli moje zgłoszenie.
No i już wczoraj , czyli 20 stycznia 2022, czyli PO DWÓCH LATACH otrzymałem odpowiedź, która poniżej w całości, bo krótka:
======================
This issue has been reviewed by the development team, and there are currently no plans to address it. If that changes, we will let you know.
That being said, this support ticket will now be closed.
Sincerely,
Corel Customer Support Services
======================
Co po polsku znaczy:
Ten problem został sprawdzony przez zespół programistów i obecnie nie ma planów jego rozwiązania. Jeśli to się zmieni, damy Ci znać.
Biorąc to pod uwagę, to zgłoszenie do pomocy technicznej zostanie teraz zamknięte.
Z poważaniem,
Usługi pomocy technicznej firmy Corel
========================
Tak że ... niech nikt nie mówi, że Corel zapomina o swoich klientach |
|