|
Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych
|
|
Generowanie pdf |
| Autor |
Wiadomość |
jaqbec
Początkujący

|
Wysłany: 13 Listopad 2008, 08:20 Generowanie pdf
|
|
|
Witam serdecznie. Jestem początkującym użytkownikiem Corel`a, więc z góry przepraszam jeśli dla kogoś moje problemy wydadzą się śmieszne;)
Więc tak, przygotowałem projekt-nie oceniać proszę;)-,który chcę wyeksportować do pdf. Projekt składa się z prostokąta bez wypełnienia, grupy 13 obiektów i RGB mapy bitowej-załączyłem obraz. Po eksportowaniu do pdf jeśli projekt nie znajduje się w obszarze roboczym- A3, A4 itd- w ogóle nie widać wówczas obrazu na pdf, a gdy umieszczę go w tym obszarze i tak rozjeżdża mi się logo i mapa bitowa- tracą kolory i pikselują się.
Czy ktoś łopatologicznie wytłumaczy proszę, gdzie robię błąd?
Pozdrawiam
Corel pomoc1.JPG
|
Pobierz Plik ściągnięto 257 raz(y) 171.15 KB |
|
|
|
|
 |
Joanna Suska
Praktyk jska

Pomogła: 16 razy Wiek: 48 Dołączyła: 12 Lip 2007 Posty: 92 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 13 Listopad 2008, 09:38
|
|
|
W oknie"Publikuj jako pdf" na dole masz "Styl PDF", obok masz USTAWIENIA, kliknij i przejrzyj zakladki. W zakladce obiekty masz zmienjaszanie map bitowych i kompresje. Mysle ze tu masz zaznaczone wlasnie zmiejszanie i kompresje. W zakladce zaawansowane masz jeszcze docelowa reprezentacje kolorow.
Najszybciej w rozwijalnej liscie "styl pdf" wybierz "pdf dla prac drukarskich" powinno byc ok. |
|
|
|
 |
jaqbec
Początkujący

|
Wysłany: 13 Listopad 2008, 14:28
|
|
|
| Wszystko już jest dobrze. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
|