Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: JarekDRAW
22 Czerwiec 2009, 08:07
Edycja Wizytówek
Autor Wiadomość
Dirian
Bywalec
Corelowicz


Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 5 Czerwiec 2009, 16:31   Edycja Wizytówek

Witam. Jestem początkującym użytkownikiem Corela.

Muszę poprawić firmowe wizytówki zrobione w Corelu (poprawić numer telefonu, dopisać maila).

Ale nie bardzo wiem jak to zrobić. Gdy chcę wymazać stary numer to wyskakuje, że muszę zaznaczyć obiekt.

Może pytania są śmieszne, jednak jest muszę to szybko zrobić.

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
wawel 
Ekspert
wawel


Pomógł: 261 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 2143
Skąd: podgorze
Wysłany: 5 Czerwiec 2009, 17:08   

Skoro trzeba zaznaczyc, to tak trzeba zrobic.. aby edytowac jakis obiekt trzeba go wskazac czyli z paska narzedzi trzeba wybrac strzalke (wskaznik) i tym kliknac na tekst i potem skrot F8 i wbic tam kursor i pisac.
Jesli tekst nie jest zgrupowany lub zamieniony na krzywe to powinno sie udac.
Jezeli tekst jest zgrupowany to po zaznaczeniu obiektow naciskamy kombinacje klawiszy ctrl u ....i dalej jak wyzej.
Gdy tekst jest w krzywych to mozna wpisac tekst od nowa.
pozdr.
 
 
Dirian
Bywalec
Corelowicz


Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 5 Czerwiec 2009, 17:28   

Problem jest taki, że każda litera jest osobny obiekt w zdaniu. Więc jak mam to niby zamazać? Pojedynczo? Potrwa to do jutra...
 
 
Sponsi 
Profesjonalista


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 482
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Czerwiec 2009, 18:18   

Czyli masz to w krzywych...