UserBar |
Autor |
Wiadomość |
maciek.st
Początkujący
|
|
|
|
|
OdO
Początkujący
|
Wysłany: 18 Styczeń 2007, 10:14
|
|
|
Witam jestem bardzo początkującym urzytkownikiem i chce zrobić ten usebar.
1 punkt zrobiłem ale nie rozumiem o co chodzi z tym "kreskowaniem" jak to zrobić?? Chyba nie recznie bo zajeło by to sporo czasu.. proszę o odpowiedz
Aha i jak zrobić tak żeby linia (ta mała) którą narysuje żeby koło niej nie pojawiały sie inne pixele tylko tak jak na przykładzie były to poprostu kwadraciki bo u mnie pojawiają sie inne i linia robi sie za gruba. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Styczeń 2007, 10:46
|
|
|
Rysujesz jedną kreskę na obrazku 5x5, duplikujesz i wypełniesz kawałek usebara, pozniej zaznaczasz wszystkie elementy (menu po prawej) i laczysz ze soba (prawy prz. myszki i połącz, iid., aż zakreskujesz (nieprofesjonalne stwierdzenie) caly usebar.
nie umiem tego inaczej wytlumaczyc |
|
|
|
|
maciek.st
Początkujący
|
Wysłany: 18 Styczeń 2007, 10:48
|
|
|
łoj, ja zapomniał zalogować się |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Styczeń 2007, 11:20
|
|
|
może to głupio zabrzmi ale : gdzie znajde tą opcje krycie? bo nie moe nigdzie jej znaleść |
|
|
|
|
maciek.st
Początkujący
|
Wysłany: 23 Styczeń 2007, 15:02
|
|
|
prawy przycisk myszki/wlasciwosci obiektu |
|
|
|
|
ub maker
Początkujący Corel 11 RULEZ
|
Wysłany: 17 Marzec 2007, 22:38
|
|
|
lepiej z kreskami zrobic: 5x5px obrazek, potem jakis wzorek a potem edytuj>utwórz wypełnienie z zaznaczenia |
|
|
|
|
kaktus82
Początkujący
|
Wysłany: 4 Marzec 2008, 12:47
|
|
|
Choćbym cisnął dwa tygodnie i tak wszystko pójdzie w spodnie.Przepraszam ze tak zacząłem ale poprostu wychodze z siebie.Kombninuje,prubuje i jestem porpostu za cienki.W związku z tym mam gorącą prośbę do uzytkowników tego forum o pomoc w zrobieniu mojego Usebaru.
Jestem piłkarzem amatorskiej druzyny pilki noznej Victoria Gdynia.Chciałbym zrobic taki UserBar z naszego Loga z podpisem VICTORIA GDYNIA PLAYER i VICTORIA GDYNIA FAN.