|
jak stworzyć projekt stroju kolarskiego 3D ? |
| Autor |
Wiadomość |
xido
Początkujący

Dołączył: 05 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: 5 Listopad 2010, 20:17 jak stworzyć projekt stroju kolarskiego 3D ?
|
|
|
| Witam, chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć w/w projekt najlepiej w X3. Proszę o pomoc |
|
|
|
 |
wawel
Ekspert wawel

Pomógł: 261 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 2143 Skąd: podgorze
|
Wysłany: 6 Listopad 2010, 08:48
|
|
|
| 3D??? |
|
|
|
 |
dihe
Praktyk

Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 88 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Listopad 2010, 23:33
|
|
|
| na targach widziałem goście mieli katalogi z konturem ubrania + cieniami fałd na nim, i na to były wzory naniesione. ale żeby w 3d to zrobić to już inny program. Ja bym użył blendera. Desenie i logo zrobił bym w corelu i potem jako textura nałożył na model. Powodzenia. |
|
|
|
 |
dihe
Praktyk

Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 88 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
xido
Początkujący

Dołączył: 05 Lis 2010 Posty: 2 Skąd: nie wiem
|
Wysłany: 10 Listopad 2010, 18:34
|
|
|
| właśnie o coś takiego mi chodzi tylko, że dla mnie to wygląda jak wyrenderowany rysunek z obiektu 3D, stąd pomysł na projekt 3D. Nie wiem jak nanieść grafikę tak aby na zagięciach rękawów ona też była proporcjonalnie zagięta. Spróbuję w tym blenderze |
|
|
|
 |
|
|