Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: s-p-i-n
6 Marzec 2011, 17:09
Potrzebuje pomocy w zrobieniu logo
Autor Wiadomość
ipopeki
Bywalec

Wysłany: 5 Marzec 2011, 21:23   Potrzebuje pomocy w zrobieniu logo

Witam
Bardzo bym prosil o wykonanie loga slowo kluczowe to ..Godznia dla Ziemi,,
Praca jest mi potrzebna na informatyke jestem zielony w corelu i bym bardzo prosil o pomoc
Dziekuje :)

changela 
Znawca

Pomogła: 14 razy
Wysłany: 6 Marzec 2011, 09:33   

zrób rysunek na kartce, zeskanuj to chętnie pomogę

ipopeki
Bywalec

Wysłany: 6 Marzec 2011, 10:00   

Ale jak to wykonac rysunek ? jak mniej wiecej ma wygladac??

ipopeki
Bywalec

Wysłany: 6 Marzec 2011, 10:02   

changela, Ale jak to rysunek mniej wiecej jak to ma wygladac?
Chodzi mi o to ze np jest ziemia w niej zegar ktory pokazuje jakas godzine i napisac Godzina dla Ziemi

Martin Nez 
Doradca
Grafik?

Wersja CorelDRAW: 2019
Wysłany: 6 Marzec 2011, 10:21   Re: Potrzebuje pomocy w zrobieniu logo

ipopeki napisał/a:
Bardzo bym prosil o wykonanie loga slowo kluczowe to ..Godznia dla Ziemi,,

logo się nie odmienia...
Poza tym czy chodzi Ci o to, żeby ktoś nie dość, że zrobił to jeszcze wymyślił za Ciebie logo, ktore Ty pewnie przedstawisz jako swoje w jakimś szkolnym/gminnym/powiatowym/jeszcze innym "konkursie dotyczącym tego? Czy jeśli zgarniesz za to jakąś nagrodę to prześlesz ją do autora?

Btw. Ciekawy link - http://www.leszekknorps.r.../ekosciema.html :-)

pozdr,
MN

chezare 

Wysłany: 6 Marzec 2011, 17:04