|
Problem.. |
| Autor |
Wiadomość |
Plamski
Początkujący

|
Wysłany: 28 Listopad 2011, 01:31 Problem..
|
|
|
Witam. Mam zadanie na TI. Mam do wykonania 5 herbów. Muszę znaleźć te herby w grafice rastrowej (jeśli dobrze zrozumiałem) i "przerysować" je tak, aby było wszystko w grafice wektorowej (przy powiększaniu nie może być pikseli). I tu moje oto pytanie. Czy jest jakiś łatwy sposób aby to zrobić? Przyznam szczerze, że jestem NAPRAWDĘ początkującym jeśli chodzi o Corela. Dzisiaj właśnie doszedłem po pół godziny jak zespawać ze sobą 2 figury. Z tym że mam kolejny problem, ponieważ ich kontury zostają (powiedzmy mam zespawany trójkąt i kwadrat aby stworzył "tarczę" [kontury wewnątrz]). Może macie jakieś tutoriale dla nowicjuszy? Bo na piątek dodatkowo muszę zrobić mapę gminy (przybliżenie do 100m.), więc jakby to powiedzieć.. ciężko będzie.
PS. Pisząc łatwy sposób nie chodzi mi o odrysowywanie ręczne. Powiedzmy zrobienie takiego herbu Manchesteru United jest.. ciężkie. |
|
|
|
 |
chezare

Pomógł: 402 razy Dołączył: 24 Gru 2010 Posty: 4551 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 28 Listopad 2011, 04:51
|
|
|
Akurat MU ma dosyć prosty herb.
Manchester United
Nie idź jednak tą drogą bo to będzie zwykłe oszustwo, które na dodatek łatwo będzie wykryć.
Najprostszą metodą na zrobienie z bitmapy obrazka wektorowego i to bez żadnej pracy jest jej trasowanie (menu Mapy bitowe -> Trasuj mapę bitową), tego też bym nie polecał bo później więcej roboty przy poprawianiu niż przy narysowaniu od nowa.
Generalnie bez pracy nic z tego nie wyjdzie.