Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomysł na pracę inżynierską z Informatyki
Autor Wiadomość
pierog 
Znawca

Wysłany: 20 Maj 2012, 21:27   Pomysł na pracę inżynierską z Informatyki

Witam!

Jestem studentem III roku Informatyki na UO i zbliża się moja obrona inżynierska. W związku z tym, że mocno interesuję się grafiką 2d, chciałbym napisać pracę w tym kierunku ale nie mam dobrego pomysłu na fajny temat. Znam się na projektowaniu dtp, animacji, składaniu gazet, kodowaniu projektowaniu stron internetowych oraz ogólnie na reklamie. Mam parę pomysłów na pracę, ale uważam, że mogą mi takich projektów nie przyjąć, gdyż są za łatwe. Może macie jakiś pomysł na moją pracę?

Zastanawiam się też na wymodelowaniu np. nowo powstałego budynku Studenckiego Centrum Kultury u mnie na uczelni w 3ds Max'ie, lecz nie znam tego programu dlatego kieruje do was pytanie czy można w pół roku nauczyć się na tyle 3ds Maxa aby coś sensownego wymodelować?

Liczę na waszą pomoc i kreatywność

Pozdrawiam

Cysorz 

Wysłany: 20 Maj 2012, 23:39   

Zrób porządną "Księgę Znaku" zamiast "po łebkach" poznawać program, który jest pierońsko skomplikowany - no chyba że chcesz zrobić coś na odczepnego...

pierog 
Znawca

Wysłany: 21 Maj 2012, 00:32   

to już jakiś pomysł jest :) tylko czego miała by dotyczyć księga znaku? nowego loga UO :)

poleciał +1

ps. czekam na dalsze propozycje :)

aksa
Znawca

Wersja CorelDRAW: X3
Wysłany: 21 Maj 2012, 06:56