Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
CorelDRAW - Kolory - POMOCY!
Autor Wiadomość
iloria 
Początkujący

Wersja CorelDRAW: Corel DRAW X5
  Wysłany: 29 Listopad 2012, 17:56   CorelDRAW - Kolory - POMOCY!

Witam serdecznie wszystkich!

Jestem amatorką jeżeli chodzi o pracę w Corelu. Pracuję na CorelDRAW X5 Wykonałam projekt, w którym zastosowałam barwy "PANTONE". Barw jest tylko CZTERY. Chciałabym, aby projekt wyglądał względnie profesjonalnie. Zobaczyłam w sieci kilka przykładów "KSIĘGI ZNAKU". Nigdy czegoś takiego nie robiłam. Tam na jednej ze stron było zestawienie kolorów użytych w projekcie.
Każdy z kolorów miał przypisane wartości dla: PANTONE, CMYK, RGB i WEB.

Serdecznie proszę o możliwie jak najszybsze ustalenie moich kolorów w CORELU:
PANTONE 1788 CV ==> CMYK=? ==> RGB=? ==> WEB=?
PANTONE 368 CV ==> CMYK=? ==> RGB=? ==> WEB=?
PANTONE 285 CV ==> CMYK=? ==> RGB=? ==> WEB=?
PANTONE 431 CV ==> CMYK=? ==> RGB=? ==> WEB=?

Jeżeli to możliwe proszę o sprawdzenie mojego pliku i wyjaśnienie, jak w przyszłości samodzielnie mam radzić sobie z takim problemem.
Może się w przyszłości ja jakoś odwdzięczę? :roll:

Poniżej umieszczam Plik CDR zapisany w wersji 11 oraz plik PDF.

kolorystyka.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 446 raz(y) 20.32 KB

kolorystyka.cdr
Pobierz Plik ściągnięto 449 raz(y) 34.26 KB

Bogumila M.
[Usunięty]

Wysłany: 29 Listopad 2012, 18:44   

Kliknij na kolorowym kwadracie, po czym z przybornika po lewej stronie wybierz Wypełnienie (taki przechylony garnuszek), a w nim wypełnienie jednolite. Dostaniesz okienko Wypełnienie jednolite otwarte na zakładce palety. Po prawej masz rozwijane listy z wartościami CMYK, RGB itp. Pod spodem są wartości.

Trurl 
Ekspert

Wysłany: 29 Listopad 2012, 19:31