Corel FORUM Strona Główna Corel FORUM
Forum użytkowników programów firmy Corel. Grafika wektorowa, rastrowa i obróbka zdjęć cyfrowych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzenie projektu + pomoc w przekształceniu CDR na DXF
Autor Wiadomość
ArczeX
Początkujący


Dołączył: 08 Maj 2020
Posty: 2
Skąd: Polska
  Wysłany: 8 Maj 2020, 11:59   Sprawdzenie projektu + pomoc w przekształceniu CDR na DXF

Witam serdecznie wszystkich :poklon

Na potrzeby zaprojektowania kilku tarcz przysiadłem się do Corel'a, jestem mocno początkujący więc wykonałem projekt sądząc że wszystko jest OK i wysłałem do kilku firm z usługą cięcia laserem jako .cdr niestety wszystkie firmy wymagają formatu CAD .dxf po przekształceniu na ów format za pomocą "eksportuj..." dostałem odpowiedź że niestety plik jest nieodpowiedni gdyż zawiera linie spline a nie zawiera wymaganych polilinia i tutaj gorąca prośba do szanownego grona forumowiczów jak ugryźć ten problem ? jak dobrze dokonać zmiany pliku corel (.cdr) na CAD (.dxf) aby były te polilinie ?
Oraz prosił bym o sprawdzenie czy oryginalny plik z Corel'a nadaje się w ogóle na laser ?

Plik DXF.rar
po przekształceniu z Corel'a brak Polilini
Pobierz Plik ściągnięto 227 raz(y) 11.82 KB

Plik CDR.cdr
Pobierz Plik ściągnięto 253 raz(y) 46.97 KB

 
 
Shame 
Red Dot Corporation



Wersja CorelDRAW: X7
Pomógł: 213 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 2565
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Maj 2020, 16:36   

Jeśli używasz Corela w wersji maks. X6 to możesz użyć DXFToolPro w wersji testowej (30 dni), która dodaje plugin do Corela, gdzie masz możliwość eksportowania do DXF w odpowiedni sposób.

Inny pomysł to eksport projektu do AI i dopiero eksport z niego lub innego programu.
 
 
Cysorz 



Pomógł: 205 razy
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 3129
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Maj 2020, 19:45